شو تبلیغاتی جانسون با شکست رو به رو شد + فیلم

نخست وزیر انگلیس از شو تبلیغاتی که به راه انداخته بود نتوانست نتیجه دلخواه را دریافت کند.

شو تبلیغاتی جانسون با شکست رو به رو شد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس در نتیجه اجرای یک شو تبلیغاتی با برخورد شدید یک پدر عصبانی در اعتراض به وضعیت نامناسب درمان روبه‌رو شد. بوریس جانسون مشغول بازدید از بیمارستانی در شهر لندن بود که با اعتراض پدر یکی از بیماران مواجه شد. این پدر خطاب به جانسون گفت که خدمات درمان عمومی بریتانیا از بین رفته است.

عمر سالم که در توییترش خود را یکی از طرفداران حزب کارگر بریتانیا معرفی می‌کند، جانسون را به نمایش مطبوعاتی متهم کرد و به گروهی از تصویربرداران و عکاسان و خبرنگارانی اشاره کرد که برای پوشش خبری این بازدید حضور یافته بودند. آقای سالم بر این باور است که سرکشی و بازدید اخیر جانسون از بیمارستان نه ارزیابی وضعیت خدمات درمانی که در واقع یک فرصت‌طلبی رسانه‌ای است.

دختر کوچک آقای سالم در بیمارستان بستری شده بود. او با وجود اینکه از پزشکان بابت کمک‌های درمانی تشکر کرده بود، اما تاکید داشت که دخترش برای بستری شدن در بخش توسط دکتر متخصص ساعت‌ها معطل مانده بود. آقای سالم در مواجهه کوتاهی که با نخست وزیر بریتانیا داشت تاکید کرد: در این بخش به اندازه کافی پزشک و پرستار وجود ندارد. این سازمان به اندازه کافی سازماندهی نشده و خدمات درمانی انگلیس از بین رفته و نابود شده است.

پس از این برخورد، پزشکان و مسئولان بیمارستان در تلاش بودند تا وضعیت را آرام کنند.

لازم به یادآوری است، برکسیت یا همان خروج انگلیس از اتحادیه اروپا یکی از بحران‌های اصلی این کشور است. حزب کارگر مخالف اصلی خروج از اتحادیه اروپا است. جرمی کوربین، رییس این حزب بار‌ها تاکید کرده که با خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بسیاری از شاخص‌های زندگی مردم این کشور به ویژه شاخص خدمات درمانی افت خواهد کرد.

انتهای پیام/


اعتراض شدید پدر عصبانی از خدمات درمانی انگلیس مقابل بوریس جانسون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.