مردم با هوشیاری کامل مراقب توطئه‌های دشمنان باشند

امام جمعه بزمان گفت: مردم با هوشیاری کامل همواره مراقب نقشه‌های شوم دشمنان باشند و فریب تبلیغات و جریان‌سازی‌های آنها را نخورند.

مردم با هوشیاری کامل مراقب توطئه‌های دشمنان باشندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام عیسی بزمانی امام جمعه بزمان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بزمان با اشاره به اهمیت تقوای الهی اظهار داشت: داشتن تقوا و عمل صالح در این دنیا و در جهان آخرت باعث دوری انسانها از گناه و آتش سوزان جهنم می‌شود.

او  بیان کرد: مومن واقعی کسی است که بتواند بر هواهای نفسانی خود پیروز شود.

امام جمعه بزمان گفت: هستند کسانی که هنوز گرفتار هوای نفس خویش هستند و از رحمت پروردگار عالم بی‌بهره‌اند.

او  با اشاره به مشکلات راه‌های سیستان و بلوچستان بویژه بزمان افزود: یکی از عمده مشکلات مردم استان تکمیل نبودن مسیرهای ارتباطی آنان است.

حجت الاسلام بزمانی همچنین به معرفی توطئه‌های دشمنان جهت ضربه زدن به وحدت امت اسلامی پرداخت و گفت: گام دوم انقلاب و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب می‌تواند تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی کند.

امام جمعه ایرانشهر نیز گفت: در شرایطی که کشور در بخش‌های مختلف از جمله اقتصادی تحت فشار شدید استکبار است حضور مردم در انتخابات بسیار ارزشمند و سرنوشت ساز بوده و نشان دهنده جایگاه مطلوب نظام در نزد مردم است.

حجت‌الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایرانشهر اظهار داشت: نماینده مجلس شورای اسلامی باید قانون‌شناس باشد و نسبت به نظارت دقیق بر امور اهتمام ورزد زیرا تعهد نمایندگی بسیار مهم و جایگاهش والاست.

او  افزود: مسوولان باید نسبت به حل مشکلات معیشتی مردم دغدغه داشته باشند و از اشرافی‌گری پرهیز کنند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.