شاهین می‌تواند برای استقلال خطرساز باشد/ فتحی باید زودتر می‌رفت

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: رفتن فتحی را به فال نیک می‌گیریم، اما او باید زودتر از این‌ها استعفا می‌داد.

شاهین می‌تواند برای استقلال خطرساز باشد/ فتحی باید زودتر می‌رفتبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ستار همدانی در خصوص اتفاقات باشگاه استقلال، گفت: نمی‌دانم چرا بعضی از این آقایان اینقدر بی مسئولیت هستند. اگر واقعا راهکاری نداشتند نباید این پست را اشغال کرده و کارشان را ادامه می‌دادند. سال‌ها که می‌شنویم پیشگیری بهتر از درمان است، اما متأسفانه برای برخی از مسئولین این جمله تنها یک شعار محسوب می‌شود. فتحی باید زودتر از این‌ها از استقلال می‌رفت، اما حالا که رفته ما آن را به فال نیک می‌گیریم.

وی افزود: آرامش استقلال را بر هم زدند. روند روبه رشدی که استقلالی‌ها با استراماچونی داشتند، متوقف شد. موضوع مشکلات استقلال از سه ماه قبل شروع شد. آقای فتحی همان موقع می‌توانست با رفتنش کمک بزرگی به استقلال کند، زیرا او توانایی مدیریت در این تیم بزرگ و مردمی را نداشت. اما اصرار به ماندن باعث شد روز به روز شرایط تیم بحرانی‌تر شده و کار به جایی رسید که استراماچونی از ایران رفت و باعث شد شرایط تیم به بحران کشیده شود.

همدانی در مورد دیدار روز شنبه آبی پوشان برابر شاهین بوشهر گفت: شاهین در هفته‌های اخیر یک تیم خطرناک شده است. آن‌ها در چند هفته گذشته با تساوی بازی هایشان را تمام کردند؛ بنابراین فکر می‌کنم سخت می‌شود این تیم را برد. درست است که بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، اما مطمئناً آن‌ها انگیزه‌های بالایی برای مقابله با استقلال دارند و باید شاهد یک بازی تماشایی باشیم.

منبع:مهر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.