بیست و هشتمین دوره لیگ برتر باشگاه‌های کشور؛

نگاهی به دور دوم رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز / پتروشیمی بندر امام قهرمان نیم فصل شد

رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز آقایان با قهرمانی پتروشیمی بندر امام در نیم فصل نخست به پایان رسید.

نگاهی به دور دوم رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز / پتروشیمی بندر امام قهرمان نیم فصل شدبه گزارش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز آقایان کشور که از ۲۰ آذر با حضور ۸ تیم در تهران پیگری شد و تکلیف نیم فصل نخست آن مشخص شد، مرحله اول این رقابت‌ها که با ۳ مرحله بازی و با صدر نشینی پتروشیمی بندر امام به پایان رسیده بود و این بار هم  با انجام ۴ مرحله پیگیری شد. تیم پتروشیمی بندر امام از مدعیان عنوان قهرمانی پس از عبور از رعد پدافند هوایی و شهرداری کرج با نتیجه ۶ بر ۰و پیروزی ۵ بر ۱ در مصاف با اطلس پویان گیلان و ۴ بر ۲ مقابل دانشگاه آزاد با کسب ۱۹ امتیاز با اقتدار صدرنشین نیم فصل اول این مسابقات شد.

یکی از جذاب‌ترین نکات لیگ برتر امسال جدال ۲ کاپیتان مقابل یکدیگر بود. در این دیدار مهران احدی ملی پوش و کاپیتان اسبق تیم ملی در رقابتی جذاب و نفس گیر مقابل نوشاد عالمیان ۳ بر ۱ به برتری دست یافت، تیم دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی نیز با ۱۴.۵ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی است و در تعقیب  پتروشیمی است. این تیم در روز نخست در مصاف با پالایش نفت آبادان به برتری ۴ بر ۲ دست یافت. در دیگر دیدار دبیری تبریز را با نتیجه ۶ بر ۰ از پیش رو برداشت و در رویارویی با شهرداری کرج نیز به تساوی دست یافت.

پالایش نفت آبادان با برتری ۶ بر ۰ مقابل دبیری تبریز و تساوی مقابل فراسنج و پذیرش باخت ۵ بر یک در مصاف با اطلس پویان موفق شد با کسب ۱۱.۵ امتیاز در رده سوم قرار گیرد. شهرداری کرج و رعد پدافند هوایی با ۱۱ امتیاز، فراسنج تهران با کسب ۹.۵ امتیاز، اطلس پویان گیلان با ۷.۵ و دبیری تبریز با ۱ امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار