انصاری فرد: وزارت ورزش حمایت شایسته‌ای از استراماچونی داشت/ با برانکو در حال توافق هستیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بیان کرد: حمایت معنوی وزارت ورزش از باشگاه استقلال در مورد استراماچونی شایسته است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد پیروزی تیمش مقابل سایپا بیان کرد:  بازیکنان برای این پیروزی بسیار زحمت کشیدند. کادر فنی و بازیکنان با توجه به اینکه از تیم طلب داشتند، اما معرفت گذاشتند و از مدیریت هواداران و کادر فنی سپاس گزارم و امیدوارم این روند همچنان ادامه دار باشد.  

انصاری فرد در مورد جذب بازیکن خارجی برای پرسپولیس بیان کرد: سقف هزینه برای باشگاه پرسپولیس توسط وزارت ورزش و جوانان تعیین نشده است و همچنان روی جذب بازیکن خارجی کار می‌کنیم و در آینده هم در خصوص بازیکن جدید خارجی اطلاع رسانی می‌کنیم.

او ادامه داد: وزارت ورزش متولی استقلال و پرسپولیس است و نمی‌تواند هیچگونه کمکی به مالی از لحاظ قانونی بکند. به نظر من حمایت معنوی از باشگاه استقلال در مورد استراماچونی شایسته است، اما حمایت مالی درست نیست.

او همچنین در مورد مصاحبه اخیر نبی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بیان کرد: من مصاحبه او را نشنیده ام و در جریان اتفاقاتش نیستم.  

وی در مورد مذاکره باشگاه پرسپولیس با برانکو بیان کرد: همچنان در حال مذاکره با برانکو هستیم و به زودی با او به توافق می‌رسیم.

انصاری فرد در مورد طلب بشار رسن اظهار کرد: رسن از ما طلب زیادی دارد و تا الان هم معرف به خرج داده است و به زودی در خصوص مطالباتش تصمیم می‌گیریم.

او در انتها اظهار کرد: کالدرون هم در نیم فصل دوم فوتبالی لیست خود را ارائه می‌دهد.


بیشتر بخوانید: برانکو: در مورد سلطانی فر با هیچ رسانه‌ای مصاحبه نکرده ام/ رسانه‌ها از قول من دروغ منتشر نکنند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار