میدان شهید دریادار همتی در سمنان افتتاح شد

با حضور مسئولان استانی، معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی ارتش و معاون نیروی انسانی نداجا میدان شهید امیر دریادار ابراهیم همتی افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و معاون نیروی انسانی نداجا میدان شهید امیر دریادار ابراهیم همتی در شهر سمنان افتتاح شد.

سید محمد ناظم رضوی شهردار سمنان در این آئین گفت: اعتباری بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال برای اجرا و افتتاح این طرح هزینه شده است.

او با اشاره به مشخصات این میدان از جمله مساحت آن افزود: این سازه داری سه هزار و ۷۲ مترمربع مساحت بوده و در سه‌طبقه احداث‌شده است.

شهردار سمنان تصریح کرد: ۴۰۰ متر مربع طبقه اول، ۱۹۰ متر طبقه دوم و ۶۰ متر در طبقه سوم است و دارای دکلی ۲۴ متری است.

احمد همتی نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه نیز در این مراسم گفت: شهدا الگویی تمام‌عیار برای جامعه محسوب می‌شوند.

او از جمله ویژگی‌های بارز دوران دفاع مقدس را وحدت و انسجام عنوان کرد و وجود این ویژگی را در جامعه امروز بسیار لازم و ضروری عنوان کرد.

همتی شهدا را الگو‌هایی برای جامعه دانست و بیان کرد: یکی از ویژگی‌های دوران دفاع مقدس همدلی بود لذا امروز نیز معتقد هستیم برای رونق جامعه می‌بایست همدلی گسترش پیدا کند.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه گفت: دستاورد‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس از جمله شهید دریادار همتی بی‌نظیر است و دستاورد‌های ماندگار این شهدا شرایط جنگ را به نفع کشور تغییر داد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.