فتاحی: قلعه نویی با سعه صدر، پاسخ بی احترامی خبرنگاران را نداد

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: قلعه نویی در نشست خبری بعد از بازی با شهر خودرو، بزرگی خود را نشان داد و پاسخ خبرنگاران را نداد.

رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره واکنش تند رسانه‌ها به اظهارات قلعه نویی بیان کرد: من در جریان اظهارات قلعه نویی در نشست خبری بعد از بازی با پیکان نیستم، چرا که من به همراه قلیچ خانی برای قرعه کشی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مالزی رفته بودیم و روز گذشته به اصفهان بازگشتیم. البته تابش مدیرعامل باشگاه اظهارات قلعه نویی را تایید کرد و باشگاه از این مربی حمایت می‌کند. هواداران پرسپولیس و گل گهر سیرجان به قلعه نویی بی احترامی کردند و  خواستار برخورد جدی کمیته اخلاق شدیم.  

او درباره اینکه چرا با قلعه نویی برخوردی صورت نمی‌گیرد، گفت: برخی از خبرنگاران در نشست خبری بعد از بازی با تیم شهر خودرو  به قلعه نویی بی احترامی کردند و این مربی بزرگی نشان داد و با سعه صدر پاسخشان را نداد.  

تیم سپاهان از داوری ضرر کرده است 

فتاحی درباره اظهارات منتقدان مبنی بر اینکه پنالتی‌های نادرست برای تیم سپاهان گرفته می‌شود، بیان کرد: برخی از افراد نظرات خودشان را مطرح می‌کنند و کارشناسان تایید کردند که پنالتی‌های گرفته شده به سود تیم ما درست بوده است. اگر تیمی از داوری ضرر کرده باشد این تیم ما بوده است و در برابر تیم‌های پارس جنوبی جم و سایپا ۴ امتیاز از دست دادیم، اما ما می‌گوییم این اشتباهات سهوی بود.  

سرپرست سپاهان درباره درخواست این تیم اصفهانی برای تعویق بازی این تیم برابر تیم استقلال اظهار کرد: بله طی نامه‌ای به شکوری سرپرست دبیر کل فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خواستار تعویق این بازی شدیم و منتظر پاسخ مسئولان هستیم. به هر حال نورافکن و محبی بازیکنان تاثیرگذار تیم ما هستند و به این ۲ بازیکن نیاز داریم.  

خواستار تعویق بازی با استقلال شدیم 

فتاحی درباره اینکه تورافکن و محبی را به تیم ملی امید می‌دهید، گفت: بله ما همواره با تیم ملی تعامل و همکاری کردیم و آرزوی همه ماست  که تیم ملی امید به المپیک راه یابد. البته قرار است نورافکن و محبی ۳ روز در اردوی تیم ملی امید باشند و بعد از آن به تمرینات تیم بازگردند. ما بازیکن مصدوم زیاد داریم و بدون ۲ بازیکن امیدمان سخت است که برابر استقلال بازی کنیم. هواداران ما انتظار نتیجه گیری از تیم خود دارند و امیدواریم فدراسیون فوتبال با ما تعامل داشته باشد و بازی با استقلال به تعویق بیاندازد.  

تیم ما در گروه زندگی لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد 

سرپرست سپاهان درباره مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا و قرعه این تیم اصفهانی اظهار کرد: در حاشیه مراسم قرعه کشی آسیا کارگاه آموزشی قوانین کنفدراسیون آسیا هم برگزار شد و در آنجا توضیحات لازم را دادند و خیلی سخت گیری می‌کنند. قرعه کشی به خوبی انجام شد و  تیم ما در گروه زندگی قرار دارد و به حریفان خود  لبخند می‌زنیم. به هر حال سپاهان در آسیا زیاد حضور داشته است و فقط چند سال در این رقابت‌ها نبودیم و امسال هم تیم خود را در نیم فصل تقویت می‌کنیم تا با تمام قوا به مصاف حریفان آسیایی خود برویم.  

او درباره اینکه قلعه نویی لیستی به باشگاه داده است، گفت: نه قلعه نویی هنوز لیستی نداده است و ما منتظر هستیم نیم فصل اول تمام شد تا بازیکنان مدنظر سرمربی تیم را به خدمت بگیریم.  


بیشتر بخوانید: قلعه نویی: برخلاف تبلیغات به راه خود ادامه می‌دهیم


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار