در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس غیردولتی/ شهریه سال آینده به ضرر موسسان است

زینی‌وند از انعقاد تفاهم نامه با صندوق کارآفرینی امید برای استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس غیردولتی خبر داد.

مجتبی زینی‌وند رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره توجه به استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس غیردولتی اظهار کرد: قراردادی را با صندوق کارآفرینی امید منعقد کردیم تا به مدارس غیردولتی که از نظر سیستم گرمایشی شرایط مناسبی ندارند کمک کنیم و استانداردهای لازم را کسب کنند.

او ادامه داد: البته مبلغ در نظرگرفته شده برای مدارس چندان بالا نیست و حدود ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان می‌شود.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی درباره اعلام زمان مشخص شدن شهریه سال آینده مدارس گفت: امسال سعی کردیم کار تعیین شهریه را زودتر آغاز کنیم و نیمه دوم دی‌ ورود اطلاعات موسسان به سامانه آغاز می‌شود تا کار بررسی زودتر آغاز شود و قبل از پایان اسفند ماه شهریه را اعلام کنیم.

۳ درصد از اعتبار صندوق حمایت از موسسان تخصیص یافت

زینی‌وند با اشاره به اینکه حد میانه‌ای برای شهریه در نظر گرفته می‌شود، گفت: این مبلغ با قیمت تمام شده در مدارس تفاوت دارد و موسسان متضرر خواهند شد اما چاره‌ای نداریم و بابد مردم توان پرداخت داشته باشند.


بیشتر بخوانید: از تعیین شهریه مدارس غیردولتی در سال آینده تا اعلام بودجه پیشنهادی سال ۹۹


او درباره وضعیت فعالیت صندوق حمایت از موسسان گفت: سال گذشته ۳۰ میلیارد تومان ردیف اعتباری برای صندوق در نظر گرفتند که فقط سه میلیارد تومان آن تخصیص یافت هرچند رئیس سازمان برنامه و بودجه قول دادند که تخصیص اعتبار کامل شود اما این مبلغ دردی از موسسان دوا نمی‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار