آمادگی شهرداری سنندج جهت مقابله با برف و یخبندان

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: ۳۰ دستگاه ماشین آلات برف روب و نمک پاش در یازده ستاد برف روبی در سنندج مستقر شدند.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، لقمان حیدری معاون خدمات شهری شهرداری سنندج  در جمع خبرنگاران از استقرار ۳۰ دستگاه ماشین آلات برف روب و نمک پاش دریازده ستاد برف روبیدر سنندج جهت خدمات رسانی در مواقع بارش برف و یخبندان خبر داد.

او افزود: شهرداری سنندج آمادگی کامل برای مقابله با یخبندان در معابر اصلی شهررا دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج بیان کرد: با آغاز فصل سرما در راستای خدمات رسانی به موقع در زمان بارش برف، برنامه ریزی‌های لازم برای مقابله با یخبندان معابر اصلی صورت گرفته است.

حیدری یادآور شد: یازده ستاد برف روبی در مناطق مختلف و نواحی منفصل شهری سنندج برپا شده است.

او اعلام کرد: ستاد‌های برف روبی در حوزه شهرداری منطقه یک در مسیر میدان گاز و خیابان ۱۷ شهریور، دو ستاد درحوزه شهرداری منطقه دو در پارک مولوی ومیدان نبوت، در حوزه شهرداری منطقه سه، دو ستاد در پارک دیدگاه و سه راه تکیه و چمن و در حوزه شهرداری بهاران هم دو ستاد برف روبی در محلات شهرک زاگرس و ۱۹/۳ بهاران و نواحی منفصل شهری ننله، نایسر و حسن آباد هر کدام یک ستاد برپا شده است.

حیدری خاطر نشان کرد: ۳۰ دستگاه ماشین آلات برف روب و نمک پاش در ۱۱ ستاد برف روبی به منظور خدمت رسانی شایسته به شهروندان در زمان بارش برف و یخبندان مستقر شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج عنوان کرد: ماشین آلات مستفر شده در ستاد‌های برف روبی شامل ۴ دستگاه لودر، ۴ دستگاه کامیون نمک پاش، ۱۳ دستگاه گردیدر، ۵ دستگاه کامیون برف روب و ۳ دستگاه ده تن برف روب و یک دستگاه بیل است.

حیدری همچنین اضافه کرد: علاوه بر ماشین آلات برف روب و نمک پاش در ستاد‌های برف روبی تعداد ۴۵ دستگاه خاور و ۱۰ دستگاه نیسان در بخش حمل زباله در زمان بارش برف در ستاد‌های برف روبی در آماده باش هستند.

اوابراز امیدواری کرد: با استقرار و تجهیز ماشین آلات در ستاد‌های برف روبی سطح شهر و آماده باش نیرو‌های ستاد برف روبی بتوانیم با اقدامات مناسب موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم نماییم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.