مدیران حمل و نقل در رفع مشکلات رانندگان تلاش کنند

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: مدیران باید پای درد و دل‌های رانندگان بنشینند؛ و در رفع مشکلات آن‌ها نیز کوشا باشند.

مدیران حمل و نقل در رفع مشکلات رانندگان تلاش کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،آیت الله شعبانی، امام جمعه همدان، در دیدار با کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره با اشاره به خدمات صورت گرفته در حوزه راهداری با اشاره به این اگر رانندگان مشکلات ده ساله خود را بیان می‌کنند نشانه آن است که در رفع مشکلات آنان اقدامی نشده است افزود: امیدواریم تا مسئولان نسبت به رفع مشکلات توجه جدی داشته باشند.

اواستفاده از صنعت راه وترابری در استان همدان را ضروری برشمرد و گفت: استان همدان به لحاظ دارا بودن شرایط استراتژیکی در حوزه راه و ترابری و حد واصل بودن چندین استان در غرب کشور، می‌توان با مدیریت صحیح از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنیم.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان مسائل ریلی و حمل و نقل زمینی را از موضوعات قابل گسترش در همدان برشمرد و یادآور شد: با توجه ویژه مسئولان نسبت به این موضوع می‌توان از آن برای رشد اقتصادی در استان همدان و در کشور استفاده کنیم.

اوبه بعضی از ضعف‌ها نیز در حوزه راهداری اشاره کرد و گفت: گزارشاتی مبنی بر بی توجهی‌ها نسبت به نماز خانه‌های بین راهی وجود دارد که نباید از از آن غافل شویم و نسبت به آن بی تفاوت باشیم.

امام جمعه همدان ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات موجود نیز موانعی است که برای جلوگیری از حرکت ماشین‌ها در عوارضی‌های استان همدان تعبیه شده است که با فرهنگ همدان به عنوان شهری توریستی همخوانی ندارد.

او نیزخواستار توجه و رسیدگی به مسیر منتهی به غارعلیصدر شد و تاکید کرد: یکی از محور‌های پر خطر در استان، مسیر غارعلیصدر می‌باشد که با وجود گردشگران فراوانی که به این مکان مراجعه می‌کنند، اما اقدامی جدی برای رفع این مشکل انجام انجام نشده است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.