منوچهر فخری گفت: در راستای رفع مشکلات گلزار‌های شهدا، از ظرفیت بخش خصوصی بهره گرفته شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در جلسه کارگروه ساماندهی گلزار‌های شهدای استان سمنان گفت: نظام و انقلاب اسلامی مدیون خون شهداست که بی‌توقع جان خود را در راه حفظ انقلاب و نظام فدا کردند و وظیفه داریم تا حرمت خون شهدا حفظ شود.

او افزود: معتقد هستم شهدا مفقودالاثر نیستند، بلکه مفقودالپیکر شده‌اند؛ چراکه شهدا همیشه اثرگذارند و آثار و برکات خون شهدا همواره در زندگی ما جاری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: امروز مدیران باید دانند که مسند‌های آنان مدیون خون شهداست و برای این جایگاه، پست‌ها و عنوان‌ها خون‌های زیادی بر زمین ریخته شده است.

فخری اضافه کرد: مسؤولان باید در راستای خدمت‌گزاری به نظام و مردم تلاش کنند تا به‌واسطه خدمت، دین خود را به شهدا و خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران ادا کنند.

او تصریح کرد: رسیدگی و ساماندهی وضع گلزار شهدا یکی از وظایف اساسی، انسانی و معنوی و قانونی ماست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان افزود: این امر یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید همواره در حفظ حرمت خون شهدا مورد توجه مسؤولان قرار گیرد تا اگر نواقصی وجود دارد، برطرف شود.

فخری اضافه کرد: در راستای رفع مشکلات گلزار‌های شهدا، از ظرفیت بخش خصوصی بهره گرفته شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: برای رفع مشکلات تدفین شهدای مدافع حرم غیرایرانی تدابیر لازم اتخاذ شود و هماهنگی‌های لازم و قانونی صورت گیرد تا مدیون خون شهدا نباشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.