بجنورد، میزبان مسابقات بدمینتون مردان کشور

دور برگشت مرحله نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات لیگ دسته یک بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور، جام خلیج فارس، در بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،برات وثوق رییس هیات بدمینتون خراسان شمالی گفت: این مسابقات در روز‌های ۲۸ و ۲۹ آذرماه در خانه بدمینتون مجموعه ورزشی شهید علیدخت بجنورد برگزار خواهد شد.

وثوق افزود: در این رقابت‌ها تیم‌های اراک، قم، قائمشهر و بجنورد به ترتیب به نمایندگی از استان‌های مرکزی، قم، مازندران و خراسان شمالی به مصاف هم می‌روند.

او عنوان کرد: دور رفت این رقابت‌ها هفتم آذر به میزبانی اراک برگزار شده بود و در پایان رقابت‌های دور برگشت در بجنورد، تیم‌های اول و دوم به لیگ برتر صعود خواهند کرد.

وثوق صعود نماینده خراسان شمالی به لیگ برتر را امری ممکن خواند و افزود: البته برای حضور و ماندگاری در این لیگ، نیازمند حمایت بخش خصوصی و جذب پشتیبان مالی قوی هستیم.

بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور در قسمت مردان با شرکت ۱۰ تیم در قالب ۲ گروه الف و ب به صورت دو مرحله مقدماتی رفت و برگشت و دو مرحله نهایی رفت و برگشت برگزار می‌شود.

افزون بر ۵۰۰ ورزشکار در رشته بدمینتون خراسان شمالی فعالیت دارند.

منبع:خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.