نمایشگاه توانمندی‌های استان کرمان در تبریز آغاز به‌کار کرد

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: نمایشگاه توانمندی‌های استان کرمان در تبریز از ۲۵ آذرماه به مدت ۴ روز در شهر تبریز برگزار خواهد شد.

نمایشگاه توانمندی‌های استان کرمان در تبریز آغاز به‌کار کردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمدعلی دهقان سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمان با بیان اینکه نمایشگاه توانمندی‌های استان کرمان در تبریز از ۲۵ آذرماه به مدت ۴ روز در شهر تبریز به همت شرکت نمایشگاه‌های بین المللی جنوب شرق برگزار خواهد شد ،گفت : در حاشیه برگزاری این نمایشگاه نیز تفاهمنامه‌ای فی ما بین خانه صنعت معدن آذربایجان شرقی و استان کرمان در حوزه فعالیت‌های صنعتی و معدنی منعقد خواهد شد.

دهقان تصریح کرد: این نمایشگاه عصر امروز در محل بین المللی نمایشگاه‌های استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز با حضور استانداران کرمان و آذربایجان شرقی افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به حضور ۷۰ شرکت بزرگ صنعتی و معدنی، واحد‌های تولیدی و گردشگری استان کرمان در این نمایشگاه اظهار کرد: تبلیغات بسیار گسترده‌ای برای برگزاری این نمایشگاه در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی صورت گرفته و در این راستا از کنسولگری‌های کشور‌های منطقه مستقر در استان آذربایجان شرقی نیز برای حضور در این نمایشگاه دعوت بعمل آمده است.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمان با ابراز امیدواری استقبال از این نمایشگاه افزود: آنچه که در این نمایشگاه دنبال می‌شود معرفی و ارائه توانمندی ها، دستاوردها، تولیدات کشاورزی و صنعتی، معدنی و نقاط گردشگری و جاذبه‌های گردشگری استان کرمان به سراسر کشور و کشور‌های حاشیه این منطقه است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از ۲۵ آذرماه به مدت ۴ روز در شهر تبریز به همت شرکت نمایشگاه‌های بین المللی جنوب شرق برگزار خواهد شد خاطر نشان کرد: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه نیز تفاهمنامه‌ای فی ما بین خانه صنعت معدن آذربایجان شرقی و استان کرمان در حوزه فعالیت‌های صنعتی و معدنی منعقد خواهد شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار