ورود امواج ناپایدار بارشی به استان اصفهان از امروز

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت:فعالیت سامانه بارشی از جنوب و غرب استان اصفهان آغاز می شود و تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابراهیم هنرمند کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به ورود امواج ناپایدار بارشی به استان از امروز، اظهار کرد: فعالیت این سامانه از جنوب و غرب استان آغاز می‌شود و تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

او افزود: امروز در بیشتر مناطق استان افزایش تدریجی ابر، بارش برف و باران و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود؛ همچنین غلظت آلاینده‌های جوی در مناطق مرکزی به ویژه کلانشهر اصفهان از بعد از ظهر امروز کاهش خواهد یافت.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه شدت فعالیت این امواج از امشب تا اوایل روز سه شنبه است، گفت: مه آلودگی، کاهش دید و بارش‌های کمتری را در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در استان شاهد خواهیم بود.

هنرمند اضافه کرد: افت محسوس دما را از روز چهارشنبه با خروج سامانه ناپایدار در استان خواهیم داشت.

وی با اشاره به کاهش دو تا چهار درجه‌ای بیشینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده، ادامه داد: خوروبیابانک با دمای ۱۷ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای هشت درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

هنرمند افزود: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۰ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به دو درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: وضعیت هوا ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار