فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : با تلاش ماموران پلیس، ۲۶ قلم دارو و لوازم بهداشتی قاچاق به تعداد ۴۴ هزار عدد و به ارزش ۵ میلیارد ریال در کرمانشاه کشف شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از اطلاع پلیس از نگهداری مقدار زیادی دارو و لوازم بهداشتی قاچاق توسط فردی در یکی از شهرک‌های حاشیه‌ای کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : در همین راستا ماموران با تحقیقات گسترده محل دپو دارو و لوازم بهداشتی قاچاق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

 جاویدان گفت: در این بازرسی، تعداد زیادی دارو و قرص‌های ضد سرفه و ضد اضطراب، تقویت اعصاب، کنترل کننده قند و تصفیه خون، مکمل‌های بدنسازی، لاغری، چاق کننده، رفع چربی کبد، سنگ شکن، کراتین، انواع پماد سوختگی و ضد درد، تعدادی کرم بهداشتی، شامپو و چای قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در این بازرسی همچنین ۱۵ هزار عدد برند تقلبی و یک دستگاه شمارش زن قیمت و تاریخ نیز کشف شد.

او گفت: ارزش محصولات قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

 جاویدان گفت: برخورد پلیس با پدیده قاچاق و افراد قاچاقچی قاطعانه خواهد بود چرا که این افراد سلامت اقتصادی جامعه را هدف قرار داده اند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.