حق شناس در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان خبرداد؛

اتمام تعمیرات ۱۴ هزار واحد مسکونی در مناطق سیل زده

استاندار گلستان از اتمام تعمیرات ۱۴ هزار واحد مسکونی در استان گلستان خبر داد.

تعمیرات ۱۴ هزار واحد مسکونی در مناطق سیل زده به پایان رسیدهادی حق شناس استاندار گلستان در گفت و گو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت مناطق سیل زده استان گلستان، اظهار کرد: تعمیرات ۱۴ هزار واحد مسکونی به اتمام رسید و از ۷ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی هم تا به امروز حدود ۲۰۰ واحد تحویل داده شده البته پیشرفت ۵۰ درصد واحدها هم انجام شده است.

او ادامه داد:  پی کنی ۹۲ درصد واحدهای احداثی، انجام شده و همچنین  در بخش کشاورزی هم حدود ۱۵۰۰ کیلومتر جاده بین مزارع مجددا مرمت شد.

استاندار گلستان تاکید کرد: تقریبا ۱۰۰ میلیارد تومان پول بلاعوض به بخش کشاورزی که به دلیل سیل خسارت دیده بودند، پرداخت شد.

حق شناس تصریح کرد: ۹۷ نقطه از راه‌های استان دچار بریدگی شده بودند که که ۹۵ مورد آن اصلاح شد، البته ۲ پل و کانال با همکاری پیمانکاران ایجاد می‌شود، اینها کارهایی بود که در بخش مسکن و کشاورزی انجام شده است.

او افزود: یک نکته مهم این است که دریچه های سد وشمگیر اصلاح و بازساز شد و  از ۱۰۰۰ کیلومتر رودخانه هم، ۱۷۰ کیلومتر آن لایروبی شدند.

استاندار گلستان در پایان اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که تا پایان امسال تمامی واحد‌های مسکونی سیل‌زدگان را به صاحبان آن‌ها تحویل دهیم.


بیشتر بخوانید: سیل گلستان می‌توانست فاجعه ملی باشد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار