اعلام تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها در ۱۴ شهرستان در خوزستان/ادارات اهواز، کارون و آبادان هم تعطیل شدند

مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی ۱۴ شهرستان خوزستان و همچنین ادارات اهواز در روز سه‌شنبه ۲۶ آذر در پی بارش و آبگرفتگی وسیع معابر تعطیل اعلام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، براساس تصمیم ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان خوزستان مدارس، مراکز اموزشی و دانشگاه‌های شهرستان‌های اهواز، حمیدیه، کارون، باوی، سوسنگرد، شادگان، آبادان، خرمشهر، رامشیر، رامهرمز، ماهشهر، هندیجان و امیدیه به علت آبگرفتگی معابر و بارش باران تعطیل شد.

فرمانداری کلانشهر اهواز نیز با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به بارندگی شدید، آبگرفتگی معابر و جلوگیری از خطرات احتمالی همه مقاطع تحصیلی، مراکز آموزش عالی، سازمان ها، بانک‌ها و ادارات و دستگاه‌های اجرایی این کلانشهر به استثنای مراکز امدادی، اورژانسی و خدماتی در روز سه شنبه مورخ ۲۶ آذرماه تعطیل هستند.

فرمانداری شهرستان کارون هم با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به بارندگی‌های شدید اخیر، آبگرفتگی معابر و جلوگیری از خطرات احتمالی همه مقاطع تحصیلی، مراکز آموزش عالی، سازمان ها، بانک ها، ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان کارون به استثنای مراکز امدادی، اورژانسی و خدماتی نیز تعطیل شدند.

سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان گفت: ادارات این شهرستان نیز به دلیل آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها بجز نهاد‌های خدمت رسان و امدادی تعطیل هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۲۵ آذر ۱۳۹۸
ایا فردا 26اذر مدارس اهواز تعطیل است