میزان بارش باران در شهرستان‌های استان فارس/فیروزآباد رکورددار بارش باران در استان فارس

مدیرکل هواشناسی فارس میزان بارش باران در شهرستان‌های استان فارس را اعلام کرد.

مسعود دهملایی مدیرکل هواشناسی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به میزان بارش باران در سامانه اخیر که از دیروز وارد استان شده است، اظهار کرد: فیروزآباد ۱۱۶، قیروکارزین ۹۸ و ۴ دهم و جهرم ۸۱ و ۸ دهم میلی متر رکورددار بارش باران در استان فارس تا پیش از ظهر امروز در سامانه اخیر هستند.

او ادامه داد: فسا ۷۸ و ۷ دهم، لامرد ۶۹ و ۶ دهم، خنج ۶۵، فراشبند ۶۱، نورآباد ممسنی ۶۰ و یک دهم، شیراز ۵۸ و ۸ دهم، استهبان ۵۷ و ۹ دهم، خفر ۵۵ و ۵ دهم، کازرون ۵۴ و یک دهم، داراب ۵۲ و ۶ دهم  و شهرک گلستان ۵۰ و ۸ دهم میلی متر بارش باران به ثبت رسیده است.

مدیرکل هواشناسی استان فارس اضافه کرد: در سروستان ۴۶ و ۲ دهم، زرین دشت ۴۴ و ۶ دهم، اردکان ۴۴ و ۳ دهم، نی ریز ۳۹ و ۷ دهم، ارسنجان ۳۴ و ۳ دهم، درودزن ۳۶، زرقان ۳۲ و ۲ دهم، اقلید ۲۷ و ۳ دهم، تخت جمشید ۲۷ و ۲ دهم، لار ۲۵ و ۴ دهم، آباده ۲۴ و ۲ دهم، فورگ ۲۴، ایزدخواست ۱۳ و یک دهم، صفاشهر ۱۲ و ۶ دهم و بوانات ۳ و ۶ دهم میلی متر باران باریده است.

او گفت: سامانه بارشی از دیروز دوشنبه ۲۵ آذرماه وارد استان شده و تا روز چهارشنبه ۲۷ آذر در استان پابرجا است.

مسعود دهملایی اضافه کرد: این سامانه بارشی موجب رعد و برق، رگبار، وزش باد و بارش برف و باران و آبگرفتگی معابر و سیلاب در استان شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار