ادعای ارتش رژیم صهیونیستی درباره وجود تونل‌های حزب‌الله در مرز لبنان

یک مقام نظامی صهیونیست مدعی شد تونل‌هایی متعلق به جنبش حزب‌الله لبنان در مرز با این کشور وجود دارند که ارتش این رژیم هنوز آن‌ها را تخریب نکرده است.

ادعای ارتش رژیم صهیونیستی درباره وجود تونل‌های حزب الله در مرز با لبنانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست،  یک مقام ارشد ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد تونل‌هایی متعلق به حزب‌الله لبنان در مرز با این کشور وجود دارند که ارتش این رژیم هنوز آن‌ها را تخریب نکرده و آمادگی آن را دارد که در نبرد با حزب الله در داخل این تونل‌ها با آن مقابله کند.

رئیس اداره جنگ زیرزمینی ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته مدعی شد این رژیم آماده است در جنگ احتمالی در میان تونل‌های زیرزمینی که یافت شده اما هنوز تخریب نشده‌اند، در مقابل با حزب‌الله بایستد.

این مقام نظامی صهیونیست در ادامه مدعی شد چنانچه تونلی در نزدیکی مرز وجود داشته باشد اسرائیل از آن مطلع خواهد شد. او در ادامه گفت در سال ۲۰۱۸ نظامیان صهیونست تونلی را در نزدیکی یکی از شهرک‌های صهیونیست نشین یافتند و قصد داشتند آن را تخریب کنند، اما چون تونل تا مرز فلسطین اشغالی رفته، اما از آن عبور نکرده بود تصمیم گرفتند آن را به حال خود رها کنند.

این مقام صهیونیست در ادامه ادعا‌های خود گفت رژیم صهیونیستی از وجود تونل‌هایی در سمت لبنان نیز باخبر و آماده مقابله با حزب الله است.

در اواخر ۲۰۱۸، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد شش تونل مرزی را که متعلق به حزب الله بود تخریب و به این ترتیب تهدید حزب الله را کم‌رنگ کرده است.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار