به کار گیری ۱۴۰ آمبولانس اورژانس در طرح زمستانی امداد و نجات

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از اجرای طرح امداد زمستانی اورژانس و به کار گیری ۱۴۰ آمبولانس در سطح نقاط جاده‌ای و شهری خبر داد.

به کار گیری  ۱۴۰ آمبولانس اورژانس در طرح زمستانی امداد و نجاتبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، صائب مدرسی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه  با اشاره به اینکه طرح زمستانی امداد  ۳۳ پایگاه جاده‌ای و ۳۳ آمبولانس به کارگیری می‌شود گفت:  همچنین از خودرو‌های کمک دار به منظور انتقال مصدومین در مناطق صعب العبور استفاده خواهد شد و در سطح استان ۶۳ پایگاه شامل ۳۳ پایگاه جاده ای، ۲۹ پایگاه شهری و یک پایگاه اورژانس هوایی فعال است.

این مسئول با بیان اینکه مجموعا ۱۴۰ آمبولانس در سطح نقاط جاده‌ای و شهری به کارگیری می‌شود، گفت: پایگاه‌های شهری نزدیک به جاده نیز می‌توانند به کمک نقاط جاده‌ای بشتابند.

مدرسی بیان داشت: در راستای اجرای طرح امداد زمستانی اقداماتی از جمله آموزش پرسنل برای رانندگی در شرایط آب و هوایی نامناسب و تجهیز آمبولانس به زنجیرچرخ و لاستیک یخ شکن انجام شده و  برای انتقال مادر باردار در شرایط آب و هوایی بد خودروی پشتیبان داریم، پرسنل پایگاه‌های جاده‌ای با توجه به شرایط جوی در آماده باش کامل به سر می‌برند.
انتهای  پیام/ز



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار