مطلوب بودن عملکرد مجتمع قضایی ویژه دعاوی اقتصادی در کرمانشاه

دبیر کل اجرایی خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه عملکرد مجتمع قضایی ویژه دعاوی اقتصادی در استان را مطلوب ارزیابی کرد .

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فرهاد مرزی دبیر کل اجرایی خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه عملکرد مجتمع قضایی ویژه دعاوی اقتصادی در استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت : این مجتمع در تسریع در روند دادرسی، کاهش اتلاف وقت فعالان اقتصادی و حفظ اشتغال نقش مهمی دارد.

او گفت : مجتمع رسیدگی به دعاوی اقتصادی با هدف تعامل بیشتر دستگاه قضایی و بخش خصوصی با درخواست خانه صنعت و معدن و حمایت رئیس کل دادگستری، مورخه هفتم بهمن‌ماه سال گذشته با حضور محمدباقر الفت، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در کرمانشاه آغاز به‌کار کرد.

او افزود: این ساختمانی در راستای طرح دعاوی اقتصادی به عنوان نخستین مجتمع دعاوی اقتصادی در کشور با عملکرد حمایت از صنعتگران و معدن‌کاران استان، کمک به فعالیت واحد‌های اقتصادی و حفظ اشتغال راه‌اندازی شد.

دبیرکل اجرایی خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، تسریع در روند دادرسی و کاهش اتلاف وقت فعالان اقتصادی را از اهداف مهم راه‌اندازی این مجتمع دانست و گفت: مجتمع قضایی اقتصادی استان با هزینه‌ای در حدود ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال توسط اعضا هیأت مدیره خانه صنعت و معدن و واحد‌های تولیدی احداث شده است.

او گفت: این مجتمع قضایی با همکاری دادگستری که دارای شعب شورای حل اختلاف، داوری، دادگاه کیفری، شعبه حقوقی و تجدیدنظر است به مشکلات واحد‌های صنعتی، صنعتگران و کارفرمایان رسیدگی می‌کند.

مرزی فعالیت این مجتمع را تا به امروز در رمینه ایجاد فضای مناسب برای کسب و کار را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: پرونده‌های اقتصادی که مربوط به زمان قبل از راه‌اندازی این مجتمع قضایی است همچنان در دادگستری است و سخت به این مجتمع ارجاع داده می‌شود.

او افزود: در این راستا جلسه‌ای روز شنبه (۳۰ آذرماه) با رئیس کل دادگستری استان با حضور دادستان، رئیس کل اطلاعات و دستگاه‌های اجرایی استان در محل ساختمان آمفی تئاتر ساختمان فناوری و کسب و کار واقع در شهرک صنعتی بیستون برگزار می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار