رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد؛

تحویل ۱۸هزارو ۵۰۰ واحد مسکونی به سیل زدگان لرستان/ بیش از ۱۳هزار واحد مسکونی دیگر آماده بهره برداری است

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ۱۸هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق مختلف سیلزده لرستان تکمیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ۱۸هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق مختلف سیلزده لرستان تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شد.

 علیرضا تابش در آیین افتتاح واحد‌های مسکونی سیل‌زدگان شهر معمولان لرستان اظهار داشت: ۱۳هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر به نوسازی نیاز دارد که اکنون کار بازسازی سه هزار و ۵۰۰ واحد به اتمام رسیده است.

او گفت: ۱۰هزار واحد مسکونی دیگر در مراحل تکمیل است و به تدریج به اتمام خواهد رسید.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اضافه کرد: واحد‌های سیلزده براساس پیشرفت کار تسهیلات بلاعوض دریافت می‌کنند و اقدامات با هماهنگی ستاد بازسازی در حال اجرا است.

تابش از ستاد معین بازسازی اردبیل در معمولان که اقدامات لازم را انجام داده و همچنین باعث رضایتمندی مردم منطقه شده قدردانی کرد.

او بیان کرد: مشکلات خاصی در رابطه با واحد‌های مسکونی معمولان وجود ندارند و تنها تعدادی واحددر حریم رودخانه بوده و اکنون با خارج شدن آن‌ها امیدواریم مشکلات برطرف شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار امیدواری کرد تا شب عید واحد‌های باقیمانده تحویل متقاضیان شود.

تابش گفت: باتوجه به مشکلات مالی دولت، اما پنج هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی، ۲هزار میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض و یکهزار میلیارد تومان تسهیلات عمرانی به غیر از خسارات کشاورزی از دولت دریافت کردیم.

او بیان کرد: در مجموع تاکنون ۹هزار میلیارد تومان از دولت اعتبار دریافت کرده ایم و در مناطق سیل زده هزینه شده و بعید است دولت بتواند با بودجه موجود کمک کند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد: استفاده از خیرین در دستورکار است تا بتوانیم مشکلات را از طریق این قشر برطرف کنیم.

افتتاح یک واحد مسکونی روستای دمرود علیا و یک واحد مسکونی دمرود افرینه سفلی به نمایندگی از واحد‌های احداثی بنیاد مسکن در مناطق سیل زده لرستان با حضور تابش انجام شد.

همچنین بازدید از سایت چهار هکتاری شهر معمولان از دیگر برنامه‌های رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بود.

این سایت در ۱۲۷ قطعه و به مساحت چهار هکتار بمنظور جابجایی واحد‌های در مسیر رودخانه در حال احداث می‌باشد.

تمامی عملیات آماده سازی این سایت توسط ماشین آلات سنگین بنیادمسکن انقلاب اسلامی به انجام رسیده است.

انتهای پیام/ر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.