روستای خیط همچنان در آب/مسئولان هیچ اقدامی برای تخلیه آب نکرده اند

دهیار روستای خیط بخش غیزانیه اهواز گفت: با گذشت ۴۸ ساعت از بارندگی اخیر، این روستا همچنان در آب است و مسئولان هیچ اقدامی انجام نداده اند.

عبدالقادر نوذری دهیار روستای خیط بخش غیزانیه از توابع کلانشهر اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بارش‌های اخیر بسیار شدت داشت و موجب آبگرفتگی این روستا و منازل آن شد.

او افزود: شدت بارندگی‌ها سبب شد کانال پساب که متعلق به شرکت صنایع فولاد است، سرریز کند و آب به مقدار زیاد وارد روشتا شود و مشکلاتی برای تردد خودرو‌ها و اهالی روستا بوجود آورد.

روستای خیط همچنان در آب و صنایع فولاد در خواب

نوذری اظهار داشت: علیرغم پیگیری‌های بخشدار غیزانیه، مسئولان صنایع فولاد هیچ اقدامی انجام نداده اند و برای تخلیه آب از روستا همکاری نکردند.

دهیار روستای خیط بخش غیزانیه از توابع اهواز تصریح کرد: پس از گذشت ۴۸ ساعت از بارندگی و اقدام نکردن شرکت مذکور، اهالی روستا اقدام به تخلیه آب در چاهی که در مجاورت روستا قرار دارد، کردند و تا حدودی شرایط بهبود یافته است.

روستای خیط همچنان در آب و صنایع فولاد در خواب

به گفته عبدالقادر نوذری، در روستای خیط ۱۰۲ خانوار با جمعیتی معادل ۴۱۰ نفر زندگی می‌کنند که باتوجه به تجمع فراوان آب در این روستا، از مسئولان مربوط درخواست کمک و تخلیه آب داریم.

بارش‌های شدید و طوفان طی شامگاه گذشته در اهواز و سایر شهرستان‌های استان خوزستان سبب آبگرفتگی معابر و منازل شده و مشکلات زیادی را برای شهروندان بوجود آورده است.

روستای خیط همچنان در آب و صنایع فولاد در خواب

روستای خیط همچنان در آب و صنایع فولاد در خواب

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.