بسته اخبار حوادث امروز ۲۸ آذر ماه ۹۸؛

کشف ۴ هزار و ۳۰۰ نخ سیگار قاچاق در میاندورود /کشف ۴۹ فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی گلوگاه

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز پنجشنبه ۲۸ آذر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث پنجشنبه ۲۸ آذر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف سیگار قاچاق در میاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر عرضه سیگار توسط فردی در شهرستان میاندورود، موضوع در دستور کار مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از شناسایی محل نگهدای کالای قاچاق از سوی متهم، با هماهنگی‌های قضادی در بازرسی از آن ۴ هزار و ۳۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ داداش تبار ارزش محموله‌های مکشوفه را بیش از ۸۳ میلیون ریال عنوان و گفت: در این عملیات متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گلوگاه

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت پایدار و برخورد با هنجارشکنان اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی و با هماهنگی قضائی موفق به شناسایی و دستگیری ۲۵ سارق و مالخر اموال اموال مسروقه و کشف ۴۹ فقره انواع سرقت در این شهرستان شدند.

سرهنگ عنایتی از دستگیری ۳ خرده فروش موادمخدر و دستگیری ۱۵ معتاد متجاهر و پرخطر در اجرای این طرح خبرداد و گفت: متهمان پس ازتشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

او افزود: کشف ۵۶۰ لیتر سوخت قاچاق و کشف ۳ مورد سلاح غیرمجاز و توقیف ۷۶ دستگاه وسیله نقلیه متخلف از دیگراقدامات این فرماندهی در اجرای طرح بوده است.

کشف ۳ و نیم تن چوب قاچاق در میاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های طبیعی و به منظور حفظ منابع خدادادی، ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام گشت انتظامی در حوزه استحفاظی به یک خودروی وانت نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

او افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و راننده این خودرو را دستگیر کردند.

سرهنگ داداش تبار از کشف ۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق در بازرسی از خودروی متهم خبر داد و گفت:: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با اشاره به این که قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی است و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.