کمک ۲۶ میلیون ریالی خیرین به مدارس روستای همت آباد/ شیرین کامی نیازمندان در شب یلدا

خیرین روستای همت آباد و قلعه نوعلیا در کنار نیازمندان ایستادند.

شیرینی کام نیازمندان با اهدای کمکهای مالی خیرینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ۵ نفر از خیرین روستای همت آباد، با پرداخت بیش از ۲۶ میلیون ریال، به مدارس این روستا کمک مالی کردند.

 غلام‌محمد شفیعی مسئول انجمن اولیا و مربیان مدارس روستای همت آباد شهرستان باخرز گفت: پرداخت قبض گاز آموزشگاه بی بی صائب نقدی به مبلغ ۷۰۰/۰۰۰ هزار تومان، قبض آب آموزشگاه مرضیه به مبلغ ۵۰۰/۰۰۰تومان، قبض آب آموزشگاه بی بی صائب نقدی ۳۶۰/۰۰۰ تومان، کمک نقدی ۶۰۰/۰۰۰هزار تومان و مبلغ۵۰۰/۰۰۰ هزارتومان جهت تعمیر دیوار آموزشگاه مرضیه از جمله کمک‌هایی بود که در روز‌های گذشته توسط ۵ نفر از خیرین روستا به منظور پرداخت برخی هزینه‌های مدارس انجام شد.

یلدای مهربانی

اهالی روستای قلعه‌نوعلیا در شهرستان باخرز با جمع آوری ۴۰۰ کیلوگرم میوه، شب یلدا را برای نیازمندان شیرین‌ می کنند.

 مالک آزاد دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان باخرز گفت: مردم روستای قلعه نوعلیا، مرکز بخش بالاولایت شهرستان باخرز با ابتکار و تشویق امام جماعت روستا با شرکت در طرح یلدای مهربانی، شادمانی عمومی، با کمک‌های خود و تهیه ۴۰۰ کیلو میوه با هزینه ۱۵میلیون ریال باعث شادمانی و برپایی سفره یلدا برای حدود ۵۰ خانواده نیازمند می‌شوند.

او افزود: شب یلدا بعنوان یک سنت ایرانی فرصتی برای کمک به نیازمندان واقعی است و امیدواریم مردم ایران، باز هم با همت بالا و کمک‌های مهربانانه خود، یلدای امسال را برای نیازمندان گرمتر کنند.

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.