طی بیانیه‌ای اعلام شد؛

دعوت جامعه اسلامی مدیران از مردم جهت دعا برای بهبودی سردار فضلی

جامعه اسلامی مدیران در رابطه با بیماری سردار علی فضلی بیانیه ای صادر و در آن از مردم برای دعای شفا دعوت کرد.

دعوت جامعه اسلامی مدیران از مردم جهت دعا برای بهبودی سردار فضلی به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  بیانیه جامعه اسلامی مدیران در رابطه با بیماری سردار علی فضلی و دعوت از مردم برای دعا شفا بدین شرح است:

بسمه تعالی

موفقیت‌های انقلاب اسلامی ایران در برهه‌های مختلف در طول چهل و یک سال گذشته نتیجه عملکرد مولفه‌های متفاوتی است. بی شک یکی از مهم‌ترین این مولفه‌ها وجود مدیرانی است که در راستای خدمت به مردم و رشد و پیشرفت جامعه از هیچ تلاش فروگذار نکرده اند. کم نیستند مدیرانی که به وقت جنگ و جهاد لباس رزم به تن کردند و در راه دفاع از مرز‌های ایران اسلامی از جان و مال خود گذشتند و پس از دفاع مقدس نیز مردانه در راه حل مشکلات کشور قدم برداشتند. هر چند ذکر نام تمامی مدیرانی که در تراز انقلاب اسلامی عمل کردند در این مجال نمی‌گنجد، اما می‌توان فرزند رشید اسلام سردار علی فضلی را به عنوان الگویی مثال زدنی از این قشر برجسته و ارزشمند نام برد. شخصیتی که در نهایت تخصص و اخلاص با فروتنی و گذشت در تمام دوران پربرکت خدمت خود تا به اکنون حتی پس از نائل آمدن به درجه رفیع جانبازی از مسیر تلاش برای خدمت رسانی به امت اسلامی از پای نایستاده است.

اخلاق مداری این سردار برجسته انقلابی در کنار سابقه درخشان وی در رخداد‌های مهم کشور از وی شخصیتی ارزشمند، محترم و تاثیرگذار در عرصه‌های مختلف پدید آورده است که در نوع خود کم سابقه و کم نظیر است. از این رو خبر ناخوش احوالی ایشان که بواسطه صدمات ناشی از عوارض استنشاق گاز‌های شیمیایی در دوران ۸ سال جنگ تحمیلی بوده، موجبات ناراحتی بسیاری از دوستداران انقلاب و مردم را فراهم آورده است.

در شرایطی که مراحل درمانی از جمله شیمی درمانی ایشان انجام شده و پس از آن به گفته کادر پزشکی انجام عمل پیوند مغز استخوان با موفقیت صورت گرفته است؛ جامعه اسلامی مدیران از درگاه خداوند متعال برای این انسان خذایی طلب عافیت و شفای عاجل نموده و از ملت شریف ایران درخواست می‌کند، دعاگوی فرزند رشید خود که زخم خورده دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب و ایران بوده است، باشند.

جامعه اسلامی مدیران

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۹ آذر ۱۳۹۸
ان شاالله خدا شفای بخیر عنایت فرماید.
ایثارگر مخلص, بی ادعا و متواضعی هستند
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۰:۲۴ ۲۹ آذر ۱۳۹۸
شفای همه مریضان انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۰۰ ۲۸ آذر ۱۳۹۸
خداوندمتعال شفای عاجل عنایت فرماید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۰۰ ۲۸ آذر ۱۳۹۸
خداوندمتعال شفای عاجل عنایت فرماید
Iran (Islamic Republic of)
كوجصفهانى
۲۰:۱۶ ۲۸ آذر ۱۳۹۸
من كه ليا فت ندارم تا دعاى من مستجاب شود. آيا دعا هاى كسانى كه بنده خدا هستند ولى از صالحون نيستند پذيرفته خواهد شد ؟
ولى چون با ديدن تصوير سردار دل شكسته شدم از خدا ميخواهم بخاطر ديگر دل شكستگان شفاى عاجل عطا فرمايد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۲۸ آذر ۱۳۹۸
خدا شفاش بده بحق فاطمه زهرا،س،
Iran (Islamic Republic of)
Milad
۱۹:۱۱ ۲۸ آذر ۱۳۹۸
امام حسین شفاش دهد انشاءالله
آخرین اخبار