وزیر علوم:

احکام دانشجویان بازداشتی در ناآرامی‌های ۹۶ متوقف شد

غلامی با اشاره به بازداشت چند تن از دانشجویان در ناآرامی‌های دیماه ۹۶، گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته هشت تن از این دانشجویان عفو و اجرای احکام مابقی آنها متوقف شده‌است.

احکام دانشجویان بازداشتی در ناآرامی‌های ۹۶ متوقف شد به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  منصور غلامی  وزیر علوم   با اشاره به نامه چند تن از دانشجویان درباره احکام صادر شده برای فعالان دانشجویی، اظهار کرد: آنچه به عنوان حکم قضایی در این نامه مطرح شده نتیجه مجموع احکام اولیه صادر شده برای چند دانشجو است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: بیان مجموع آرا بدین گونه نوعی تبلیغ منفی و شلوغ کردن فضا است که باید از آن دوری کرد.

غلامی یادآوری کرد: در ناآرامی‌های آبان امسال  هیچ دانشجویی به خاطر ارتکاب جرم بازداشت نشد بلکه تعدادی به خاطر حضور در این فضا بازداشت شده بودند که همگی آن‌ها آزاد شدند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: دانشجویانی که هم اینک پرونده آن‌ها در دست بررسی است مربوط به ناآرامی‌های سال ۹۶ می‌شود که برخی عفو و اجرای احکام بقیه آن‌ها متوقف شده است.

او با بیان اینکه دانشجوی زندانی نداریم گفت: در این بین عده‌ای تلاش دارند زندانی شدن یک فرد غیر دانشجو را در قالب دانشجوی زندانی مطرح کنند که باید نسبت به این موضوع آگاه بود.


بیشتر بخوانید:وضعیت حذف ستاره دار کردن دانشجویان از زبان وزیر علوم


منبع: ایرنا

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.