اعلام تعطیلی برخی مقاطع تحصیلی در اصفهان و شهرستانها

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت:با توجه به استمرار شرایط آلودگی هوا ، فردا برخی مقاطع تحصیلی اصفهان و تعدادی از شهرستانها تعطیل است .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در جلسه امشب کارگروه شرایط اضطرار الودگی هوا گفت: دوره‌های ابتدایی. پیش دبستانی و مهد‌های کودک مناطق ششگانه آموزش و پرورش اصفهان، زرین شهر، باغبهادران، فولادشهر، فلاورجان، پیربکران، مبارکه، شاهین شهر، برخوار، خمینی شهر، نجف آباد و کاشان فردا شنبه تعطیل اعلام می‌شود.

شیشه فروش در این جلسه با بیان اینکه توزیع مستمر سوخت یورو ۴ تا پایان هفته گفت: نیروگاه‌های تولید برق و صنایع هم با گاز فعالیت می‌کنند.

او افزود: اعمال قانون برای خودرو‌های فاقد معاینه فنی و تشدید نظارت بر طرح زوج و فرد، اجرای طرح ترافیکی در مناطقی که آلودگی هوای بیشتری دارد و اطلاع رسانی از رسانه، رفع نقص موتورخانه‌های دستگاه‌های اجرایی، تقویت حمل و نقل استاندارد شهری و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی، جلوگیری از سوزاندن خار و خاشاک و توقف فعالیت ۳۶۰ کوره آجر پزی در این هفته از جمله اقدامات دستگاه‌های مختلف در هفته پیش رو است.

منصور شیشه فروش گفت: همه دستگاه‌های اداری سفر‌های غیرضروری و جلسات برون اداری خود را لغو کرده و کارمندان هم از سرویس‌های اداری استفاده کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اشاره به اینکه بررسی‌های هواشناسی نشان میدهد میزان غلظت آلاینده‌ها از فردا بالا میرود و اوج آلایندگی در روز یکشنبه است افزود: بنا به گزارش اداره کل هواشناسی استان فردا و پس فردا میزان پایداری هوا بیشتر است که باعث انباشت آلاینده‌ها می‌شود.

او افزود: بنابر اعلام پلیس راهوراستان از فردا شنبه تمام دوربین‌های ترافیکی سطح شهر برای خودرو‌های فاقد معاینه فنی جریمه صادر می‌کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اصفهانی
۰۳:۰۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
چرا مدارس استثنایی وجسمی حرکتی وکم توان را نیز تعطیل نمیکنید؟؟؟؟؟ این دانش آموزان مابسیارکم توان هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۲۹ آذر ۱۳۹۸
من می خواهم بدانم یک دانش آموزکلاس هفتم بادانش آموزکلاس ششم چه فرقی داردیعنی ابتدایی هاشش دارند دبیرستانیها دودشش؟ سلامتی همه کودکان ونوجوانان باید درنظرگرفته بشه.بایک روز مدرسه نرفتن هیچ اتفاق ناگوارآموزشی رخ نخواهدداد.امابیماری بچه هاست که جبرانش ممکن است سخت باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۲۹ آذر ۱۳۹۸
جدا که به خدا ما سرب شش نداریم ولی ظاهرا کسی به فکر مانیست اخه ما چه گناهی کردیم که بعدا باید اینده سازان این مملک باشیم و من فقط یک ساله که از دبستان در اومدیم عقل و فکر و قدمون رشد کرده و الودگی ششمان متاسفانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۲۹ آذر ۱۳۹۸
ما هم ادميم هم داخل اصفهان مگه فقط دبستانيا ادمن؟
Iran (Islamic Republic of)
ali
۲۲:۰۵ ۲۹ آذر ۱۳۹۸
مگه ما چه گناهی کردیم که ما را تعطیل نمیکنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۲۹ آذر ۱۳۹۸
ما ریه نداریم نفسمون در نمیاد ماهایی که نفس تنگی و آسم داریم باید چیکار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
Mrym
۲۰:۴۸ ۲۹ آذر ۱۳۹۸
دبیرستانیم نفس نمیکشن آدم نیستن عجب!
Iran (Islamic Republic of)
MMQ
۱۹:۵۷ ۲۹ آذر ۱۳۹۸
خدا وکیلی ما آبشش داریم؟؟؟؟