در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

حناچی: اختیاری برای هزینه کرد پول بنزین ندارم

حناچی درباره سهم شهرداری تهران از محل گران شدن بنزین توضیحاتی داد.

آغاز به کار تصفیه خانه شیرآبه آرادکوه/ اختیاری برای هزینه کرد پول بنزین ندارمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه آیین افتتاح ۴۰ پروژه شهری با اشاره به آخرین وضعیت حمل و نقل در منطقه ۲۰ تهران در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدای دوره پنجم مدیریت شهری دسترسی مردم منطقه ۲۰ تنها یک خط مترو بود که خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده در حال حاضر ساکنان منطقه به خطوط یک و ۶ دسترسی دارند.

وی افزود: با افزایش واگن‌های مترو و ناوگان اتوبوسرانی، شلوغی خطوط مترو کاهش پیدا می‌کند و از این طریق کیفیت خدمت‌رسانی افزایش می‌یابد.

شهردار تهران با اشاره به گذشت یک ماه و نیم از اصلاح قیمت سوخت و پرداخت نشدن سهم شهرداری تهران از این محل گفت: من نمی‌توانم قولی به مردم پایتخت بدهم، زیرا من هیچ اختیاری برای هزینه‌کرد این پول ندارم، اما کوچکترین کاری که می‌توانم انجام دهم این است که پیگیر سهم شهرداری تهران از محل گران شدن بنزین باشم و در جلسه هیئت دولت نیز این موضوع را مطرح می‌کنم.

حناچی با اشاره به بوی نامطبوع پایتخت گفت: باید اعلام کنم که تصفیه خانه شیرآبه آرادکوه آغاز به فعالیت کرده است و خوشبختانه بر اساس آنچه که مسئولان اعلام کرده‌اند فعالیت این واحد می‌تواند ۴۰ درصد شیرآبه‌ها را تصفیه کند و مابقی به چرخه مصرف باز گردد.

او با اشاره به کاهش تولید پسماند گفت: در نظر داریم تا ۳۰ درصد زباله‌ها بازیافت، ۳۰ درصد تبدیل به انرژی و ۳۰ درصد دیگر هم دفن شود که در حال حاضر با این هدف فاصله داریم و باید اعلام کنم تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف به کار می‌گیریم.

شهردار تهران با تأکید بر اینکه سلامت بانوان در مدیریت شهری مورد توجه جدی قرار دارد، گفت: سلامت زنان نسبت به مردان وضعیت خوبی ندارد و آمار‌ها نشان می‌دهد امروز در شاخص‌هایی مانند دیابت و چاقی در بانوان با مشکل مواجه هستیم.

حناچی تأکید کرد: برای جلوگیری از بروز بیماری‌ها توسعه بوستان‌های مخصوص بانوان را امری ضروری می‌دانیم و برای آن برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار