بررسی روند پرداخت خسارت به سیل زدگان دشت آزادگان

فرماندار دشت آزادگان گفت: جلسه بررسی روند پرداخت تسهیلات خسارات منازل مسکونی سیل زدگان این شهرستان برگزار شد.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به برگزاری جلسه بررسی روند پرداخت تسهیلات خسارات منازل مسکونی سیل زدگان اشاره کرد و گفت: این جلسه با حضور سعیدعوده زاده معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری دشت آزادگان، جودی مدیر کل بازسازی بنیاد مسکن کشور، صالحی بنیاد مسکن تهران، ذبیحیان مدیر عامل شرکت بنیاد بتن ایران از شرکت‌های وابسته به بنیاد مسکن کشور، نصرالله دهقانی به عنوان رییس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیل‌زده خوزستان و روسای بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و مسکن برگزار گردید.

او بیان داشت: در این جلسه بر پرداخت تمامی خسارت‌های وارده به مردم در سریع‌ترین وقت ممکن (بازده زمانی مشخص) بر تکمیل این فرآیند در اسرع وقت ممکن تاکید شد.

سیلاوی اظهار داشت: در جلسه بررسی روند پرداخت خسارت به سیل زدگان دشت آزادگان از مسئولان حاضر خواسته شد روستا‌های حمود عاصی نیز جزء روستا‌هایی که باید تسهیلاتی برای آن در نظر گرفته شود قرار داده شود.

فرماندار دشت آزادگان بیان کرد: همچنین از مدیران بانک‌های شهرستان خواسته شد ضمن هماهنگی با بنیاد مسکن در تمامی امور هر چه سریع‌تر نسبت به پرداخت خسارت‌های اهالی اقدام کرده و پرداخت تسهیلات به خسارت‌دیدگان سیل در این شهرستان را تسهیل نمایند.

این مقام مسئول تصریح کرد: روسای بانک‌های عامل شهرستان نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد شعب خود، مشکلات و کمبود‌های مرتبط با امور بانکی در شعب خود را بیان نمودند.

به گفته حمید سیلاوی، تا کنون بیش از ۷ هزار و ۳۰۰ باب منزل مسکونی از طرف ستاد معین جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده و تسهیلات خود را دریافت نموده اند و مبلغ تسهیلات دریافتی توسط سیل زدگان از مرز یکهزار میلیارد ریال گذشت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.