ملی پوشان در انتظار قایق‌های نو

رئیس فدراسیون قایقرانی از ارسال قایق‌های خریداری شده طی هفته آینده خبر داد.

ملی پوشان در انتظار قایق‌های نوعلیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در خصوص قایق‌های خریداری شده برای تیم ملی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: ۳۴ قایق در رشته‌های یک و ۲ نفره سبک و سنگین وزن برای ورزشکاران خریداری شد.

او افزود: این قایق‌ها سال ۹۶ خریداری شده بودند که به دلیل اینکه مقداری از مبلغ آن‌ها پرداخت نشده بود در چین ماند، تا با شرکت چینی تسویه حساب شود.

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: با کمک‌هایی که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به فدراسیون داشتند بخش اعظمی از باقیمانده پول قایق‌ها پرداخت شد. این قایق‌ها در زمان خرید به روز بودند، اما در حال حاضر مدل‌های جدیدتری نیز آمده است. البته در صورتی که همین قایق‌ها وارد ایران شود مشکل قایقرانان حل می‌شود..

سهرابیان ادامه داد: برای مسابقات کسب سهمیه المپیک نیز قایق‌ها در اختیار قایقرانان قرار خواهد گرفت. کسب مدال‌ها و قهرمانی‌ها نشان می‌دهد که اگر به ورزشکاران رسیدگی و توجه شود آن‌ها می‌توانند نتایج مطلوبی را به اسم ایران ثبت کنند.

سهرابیان ادامه داد: تعداد سهمیه قایقرانی نشان دهنده کار و تلاش فراوان بازیکنان است. اگر نتایج مطلوبی را برای تمامی رشته‌ها بخواهیم کسب کنیم نیاز به منابع مالی داریم.

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: بخشی از کمک‌های مالی را وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به ما می‌دهند و بخش دیگر را حامیان مالی. البته در کنار این موارد اگر هیئت‌های استانی هم نبودند نمی‌توانستیم اردویی برگزار کنیم و خود را به این درجه برسانیم.

سهرابیان ادامه داد: اگر بخواهیم به المپیک برسیم باید المپیکی فکر کنیم و دغدغه فکری بازیکنان فقط مسابقات باشد نه اینکه در کنار مبالغی که برایشان در نظر بگیریم خودشان نیز مجبور به هزینه شوند. به بازیکنان تیم ملی حقوق تعلق می‌گیرد البته به اندازه‌ای نیست که برای گذران زندگی کافی باشد. جوانان زیر ۲۰ سال را در اردوی تیم ملی نگه داشته ایم که برای بازی‌های آسیایی دوره بعد که در چین برگزار می‌شود ذخیره داشته باشیم و بتوانیم نتایج خوبی را نسبت به دوره قبل به دست آوریم.

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: نگاه ویژه مسئولان را به غیر از وزارت ورزش و کمیته المپیک را خواستاریم.

او با اشاره به مسابقات کسب سهمیه المپیک افزود: مسابقات کسب سهمیه المپیک در بخش آب‌های آرام و آب‌های خروشان و اسلالوم، فروردین ماه در کشور تایلند انجام می‌شود. مسابقات روئینگ نیز اردیبهشت ماه در کره جنوبی خواهد بود. در فروردین ماه نیز مسابقات قهرمانی آسیا را برای معلولان خواهیم داشت.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار