قاتل خاموش جان یک نفر را در باغ شهری گرفت/برخورد پراید حامل دانش‌آموزان با تیر چراغ برق حادثه آفرید

مهم‌ترین حوادث امروز ۲ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۲ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

قاتل خاموش جان یک نفر را در باغ شهری گرفت

فرمانده انتظامی شیراز از مرگ یک نفر بر اثر گاز گرفتگی در باغ شهری شهر صدرا خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره گازگرفتگی در باغ شهری شهر صدرا، بلافاصله گروهی از ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: پس از حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه، مشخص شد نگهبان باغ در یک اتاقک در حال استراحت بوده که به دلیل گازگرفتگی جان خود را از دست داده است.

سرهنگ شجاعی تصریح کرد: جسد فرد فوت شده توسط اورژانس برای بررسی بیشتر به پزشک قانونی انتقال داده شد.

برخورد پراید حامل دانش‌آموزان با تیر چراغ برق حادثه آفرید

رئیس پلیس راهور فارس گفت: بر اثر برخورد یک سواری پراید با تیر چراغ برق در شهرستان شیراز، ۵ نفر مجروح شدند.

سرهنگ مصطفی عباسی رئیس پلیس راهور فارس گفت: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبری مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در خیابان ابریشمی شهرستان شیراز به مأموران اعلام شد.

او ادامه داد: بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند یک سواری پراید با ۵ سرنشین در محور مذکور در حرکت بوده که با تیر چراغ برق به شدت برخورد و بر اثر آن هر ۵ نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راهور فارس با بیان اینکه ۳ نفر از مصدومان به صورت سرپایی مداوا و از بیمارستان ترخیص شدند، بیان کرد: کارشناسان ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه را علت وقوع این حادثه اعلام کردند.

دستگیری ۲ سارق با ۱۳ فقره سرقت

فرمانده انتظامی فیروزآباد گفت: با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان، ۲ نفر سارق با ۱۳ فقره سرقت دستگیر شدند.

سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی فیروزآباد بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان در هنگام گشت زنی، ۲ نفر سارق را هنگام سرقت از یک ساختمان نیمه کاره مشاهده و با ترفند‌های خاص آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد با بیان اینکه متهمان برای تحقیقات فنی به پلیس آگاهی انتقال داده شدند، افزود: این سارقان حرفه‌ای در بازجویی فنی و تخصصی به ۱۳ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره اقرار کردند.

سرهنگ جوکار با اشاره به اینکه متهمین تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند، تصریح کرد: صحنه‌های سرقت بازسازی و تاکنون تعدادی از مال باختگان شناسایی شده‌اند.

جمع آوری بیش ار ۱۰۰ معتاد پرخطر و متجاهر

فرمانده انتظامی مرودشت از جمع آوری ۱۲۶ نفر معتاد پر خطر و متجاهر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی مرودشت اظهار کرد: به منظور تامین نظم و امنیت، پیشگیری از بروز جرایم و درخواست‌های مردمی، طرح شناسایی و جمع آوری معتادان پر خطر و متجاهر در شهرستان مرودشت طی ۷۲ ساعت گذشته به اجرا در آمد.

او افزود: در این طرح که با همکاری ماموران کوپ تابعه، یگان امداد و پلیس‌های تخصصی اجرا شد، ۱۲۶ نفر معتاد متجاهر و پرخطر در این شهرستان جمع آوری و به مراکز بازپروری معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با اشاره به این که هدف از اجرای این طرح، سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم می‌باشد، تصریح کرد: اجرای اینگونه طرح‌های انتظامی به صورت مستمر در این شهرستان اجرا خواهد شد.

کشف ۲۰ کیلو تریاک در خرامه

فرمانده انتظامی خرامه از توقیف یک وانت بار و کشف ۲۰ کیلو تریاک در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ عبدالرسول جوکار فرمانده انتظامی خرامه اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودرو‌های عبوری، به یک وانت پیکان مظنون و آن را توقیف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو میزان ۲۰ کیلو تریاک کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار