امیرعلی و فاطمه در صدر نام های پرشمار امسال در استان اصفهان

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان گفت:امیرعلی و فاطمه در صدر نام های پرشمار امسال در استان اصفهان است که والدین در برای نوزادان خود انتخاب کرده اند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین غفرانی کجانی مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان امروز در جمع خبرنگاران گفت:به ترتیب امیر علی، علی، امیرحسین، حسین و ماهان در بین پسران و فاطمه، زهرا، حلما، زینب و آوا هم در بین دختران، اسامی پرطرفدار انتخابی، نه ماهه امسال در استان است.

حسین غفرانی کجانی افزود:در این مدت،۴۶ هزار و ۹۲۱ نوزاد در استان اصفهان متولد شدند که نسبت جنسی آن‌ها به ازای هر ۱۰۴ پسر،۱۰۰ دختر است.

او ادامه داد:میانگین سنی مادران فرزنددار شده، حدود ۳۰ سال بوده است.

غفرانی کجانی افزود:در بین آمارچندقلوزایی ۹ ماهه امسال،۷۲۳ مورد دوقلو زایی،۳۵ مورد سه قلو زایی و یک مورد چهارقلو زایی بوده است.
مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان گفت:آمار ثبت ولادت در ۹ماهه پارسال، حدود ۱۰ هزار نفر بیشتر از مدت مشابه امسال و ۵۶ هزار و ۴۵۲ مورد بوده است.

او در پایان با اشاره به جمعیت تخمینی حدود پنج میلیون و ۲۶۳هزار نفری استان اصفهان افزود:کل خانوار استان هم بیش از یک میلیون و ۶۰۷ هزار نفر است که ۳۰ درصد خانوار سه نفره،۲۷ درصدچهارنفره،۲۲ درصد دو نفره،۱۱ درصد پنج نفره و بیشتر و ۱۰ درصد یک نفره هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.