اندیشکده آمریکایی؛

چین در حال ساخت بزرگترین و قدرتمندترین ناو هواپیمابر خود است

اندیشکده آمریکایی، ساخت بزرگترین و عظیم‌ترین ناو هواپیمابر چینی در شهر شانگهای را فاش کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اندیشکده آمریکایی سی.اس.ای.اس، چین در حال ساخت بزرگترین و پیشرفته‌ترین ناو هواپیمابر خود در شهر شانگهای است.

این اندیشکده آمریکایی بر اساس تجزیه و تحلیلی که بر تصاویر ماهواره‌ای کرده، متوجه شده که چین در یکی از کارگاه‌های بندری خود مشغول پایان ساخت یک ناو عظیم هواپیمابر است. این تصاویر در سپتامبر سال جاری میلادی گرفته شده است.

این سومین ناو هواپیمابر چینی است که به‌زودی وارد نیروی دریایی این کشور خواهد شد. چین به تازگی و طی هفته گذشته، اولین ناو خود را که توانایی حمل هواپیما را دارد، وارد آب‌های بین‌المللی کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۲۶ ۰۳ دی ۱۳۹۸
مسئولان ایرانی هم به جای واردات سنجاق سر و دسته بیل و کلنگ و......باید تکنولوژی تبدیل بیابان به مزرعه و جنگل.....و ساخت اینگونه ناوهای عظیم قاره پیما و پهپادهای مافوق صوت و......و دفع فاضلاب های صنعتی و خانگی با وجود انواع لایه ها از نظر زمین شناسی و روانگرائی زمین و..........را از چین هم بیآموزند و هم وارد کشور کنند تا پس از گذشت 40سال گندآب فاضلاب و روان آبهای شهر اهواز ضرب المثل جهانی نشود ما اگر در این 40سال عمر انقلاب به متر و یا به کیلومتر برای دفع فاضلاب و یا عبور سیستماتیک این گندآبها و یا روان آبهای سیلآب ها کار میکردیم سالی چند متر میشد؟ سالی چند کیلومتر میشد؟ آیا در طول 40سال امروز یعنی سال1398 به نتیجه نهائی و برداشت محصول نهائی در دفع فاضلآب صنعتی و خانگی نرسیده بودیم؟ و در سیل فروردین1398 نمیتوانستیم این روان آبها را هدایت و جمع آوری و بصورت 100گونه بهره وری منابع کنیم اگر چنین کرده بودیم نه تنها ریز گردها را در تابستانها مهار بلکه با تجمیع و جمع آوری این روان آبها صادرات شیلات هم داشتیم آنچه ما نداریم مدیران بی ادعاست که همه این مردان را در جنگ از دست دادیم و یا منافقین آنها را ترور کردند همتها را نداریم تا همت مدیران و پشتکارجهادی مدیران و مسئولان را داشته باشیم تماماً کارمان شده شعار و ژست سیاسی و بهره برداری های گروهی و دارودسته ای آنچه نداریم همت و پشتکار و مدیران دلسوز است اما تا بخواهید مدیرانی داریم که بدنبال گرفتن بودجه و گرفتن ردیفهای اعتباری با هزاران بهانه هستند و وقتی مجاب به پاسخگوئی میشوند هر کدام دیگری را مقصر جلوه میدهد و توپ مشکلات را به همدیگر دائم پاس میدهند واینگونه است که مشکلات با اینکه هزاران میلیارد ریال از ردیف بودجه کل کشور برایش خرج میشود ولی لاینحل باقیمانده اند و همینطور این سناریوی دنباله دار ادامه دارد.....................
آخرین اخبار