مدیرکل نظارت ارز بانک مرکزی:

واردات تلفن همراه با ارز نیمایی مجاز است

شکوهی در نامه‌ای به وزارت صنعت، معدن و تجارت، از نامه نگاری وزیر صنعت با این بانک به منظور تغییر ارز مورد نیاز برای واردات تلفن همراه خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر حسین شکوهی مدیرکل نظارت ارز بانک مرکزی در نامه‌ای به وزارت صنعت، معدن و تجارت، از نامه نگاری وزیر صنعت با این بانک به منظور تغییر ارز مورد نیاز برای واردات تلفن همراه خبر داد.

شکوهی گفت: گفت: با توجه به تغییر گروه کالایی تلفن همراه به گروه کالایی ٢٣ تامین ارز این کالا مطابق نامه وزیر صنعت، از محل ارز سامانه نیما، صادرات و یا سپرده وارد کننده بنا به درخواست متقاضی به تمام ارز‌ها امکانپذیر است.


بیشتر بخوانید:وام چند هزار میلیارد تومانی با چک و سفته؛ ۶۰میلیون تومان وام ازدواج با ۴ ضامن کسر از حقوق! 


وی افزود: هر گونه اعمال محدودیت به منظور جلوگیری از واردات برند خاص و یا کنترل حداکثر ارزش مورد انتظار کالا، در زمان ثبت سفارش کنترل و اعمال شود.

شکوهی در این نامه اعلام کرد: تمامی درخواست‌های مرتبط با ثبت سفارش‌های معتبری که به این بانک ارسال می‌شود، جهت تخصیص و تامین ارز صرفا مطابق با قواعد مربوط به گروه کالایی ٢٣ مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: بانک مرکزی ، نرخ ارز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصیب قاسمی
۰۲:۴۷ ۰۴ دی ۱۳۹۸
با ارز نیمایی میاد ولی با ارز آزاد فروش میره
United States of America
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۳ دی ۱۳۹۸
دقیق گوشی نسبت ب سال گذشته سه برابر گرون شده
مثال
گرند پریم سامسونگ خریدم600 تومن فور جی
الان برو قیمت بگیر دقیق سه برابر شده .
کی باید نظارت کنه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۰۳ دی ۱۳۹۸
سوق دادن پول افراد سرمایه دار به سمت واردات کالای لوکس خارجی به معنی ایجاد اشتغال واز رکود خارج کردن سرمایه نیست. این به معنی بالا بردن تورم است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۰۳ دی ۱۳۹۸
اگر هدفتان به سمت تکنولوژی رفتن مردم است به جای این کار خودتان موبایل وارد کنید و به روشی که در اسقاط خودروها به کار می بردید در موبایل انجام دهید. الان پی گیری موبایل جهت جلوگیری از سواستفاده کسانی که موبایل گران قیمت دارند خیلی راحتتر از ماشین است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۰۳ دی ۱۳۹۸
واردات موبایل با یارانه از بیت المال؟!!!
مگر موبایل کالای تجملی نیست؟ مسئول محترم سه چهار میلیون برای شما پول نیست. خیلی ها این پول هم برایشان لوکس است. کسی که نداشته باشد با همین گوشی های 200هزار تومنی سرمیکند. این یارانه را به خود مردم بدهید تا تصمیم بگیرند . اگر می خواهید همه به سمت تکنولوژی بروند، خودتان چند میلیون گوشی دومیلیونی وارد کنید و به 500هزار تومان به صورت خرده فروشی (و با سیستم ردگیری که احتکار نشود) در اختیار قشر خریدار قرار دهید.
آخرین اخبار