افزایش خدمات دانشگاه علوم پزشکی بابل به مردم

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت کشور با توجه حجم مراجعه بیماران به بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی بابل خدمات این دانشگاه را فرا شهرستانی و فرا استانی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،طاهر موهبتی مدیر عامل سازمان بیمه سلامت کشور در حاشیه نشست با دکتر جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل، گفت: دانشگاه علوم پزشکی بابل جزء دانشگاه‌های قدیمی و با سابقه است که افتخارات خوبی در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی و درمانی در کشور دارد.

او با بیان اینکه این نشست فرصت مغتنمی بود تا عملکرد دانشگاه در بخش بیمه سلامت ارائه شود، افزود: در دانشگاه علوم پزشکی بابل در زمینه خدمات سطح یک خدمات، سطح نظام ارجاع و پزشک خانواده دارند اتفاقات خوبی افتاده است.

موهبتی با اشاره به تعامل خوب دانشگاه علوم پزشکی بابل با برنامه‌های سازمان بیمه سلامت گفت: این دانشگاه توانست در مدیریت منابع و مصارف خوب عمل نماید و جزء دانشگاه‌های معدودی می‌باشد که توانسته بیش از ۵ درصد صرفه جویی در سال ۹۸ داشته باشد.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت کشور افزود: بابت نگرانی دانشگاه در موضوع مطالبات از سازمان‌های بیمه گر تلاش می‌کنیم تا پرداختی بیشتری به دانشگاه علوم پزشکی بابل تخصیص یابد و بتوانیم به همان میزان بدهی‌ها رو پرداخت کنیم.

موهبتی افزود: خدمات دانشگاه علوم پزشکی بابل فرا شهرستانی و فرا استانی است که سعی میکنیم در وزارت بهداشت نگاه مثبتی به این موضوع ایجاد شود.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت کشور گفت: این دانشگاه در پروژه سلامت الکترونیکی از دانشگاه‌های پیشرو بوده که با ارائه گزارش از دانشگاه، پیشرفت‌های خوبی در این مورد شده است.

موهبتی افزود: در چهارچوب سیاست‌های وزارت بهداشت گام‌های خوبی برای مدیریت منابع و مصارف برداشته شده است که تاکید وزارت بر این بوده است که به گروه‌های نیازمند خدشه‌ای وارد نشود و همچنین بیماران واقعی (مهاجر یا مسافر) هم بتوانند از خدمات خوبی برخوردار باشند.

او گفت: امیدوارم با تدبیر دولت و مجلس و همچنین نمایندگاه شهرستان بابل در بخش سلامت گام‌های موثری در بحث تامین منابع و تخصیص برداریم.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.