حق‌شناس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

کمک ۳ هزار میلیارد تومانی دولت برای جبران خسارات سیل گلستان

استاندار گلستان گفت: دولت علی‌رغم اینکه در تنگنای شدید مالی به سر می‌برد، اما ۳ هزار و ۴۴۵ میلیارد تومان تسهیلات برای استان گلستان در نظر گرفته است.

کمک ۳ هزارو ۴۴۵ میلیارد تومانی دولت به استان گلستانهادی حق شناس استاندار گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت بازسازی زیرساخت‌ها، واحد‌های مسکونی و مدارس پس از سیل اخیر گفت: اکنون ۹۴ درصد واحد‌های مسکونی پی‌کنی شده است؛ همچنین بیش از ۵۰ درصد از واحد‌های مسکونی تعمیر و بیش از ۲۴ درصد واحد‌های مسکونی تحویل هموطنان شده است؛ امیدواریم تا پایان امسال ۷ هزار و ۷۰۷ واحد‌ مسکونی در حال احداث، آماده تحویل شود.

استاندار گلستان درباره تعمیر زیرساخت‌ها و مدارس افزود: خوشبختانه تاکنون هیچ دانش‌آموزی بدون مدرسه نمانده است؛ پس از حادثه سیل به سرعت برخی از مدارس احداث و برخی دیگر تعمیر شدند؛ همچنین حدود ۱۵۰۰ کیلومتر جاده بین مزارع رگلاژ شده و جاده‌های دیگر بازسازی و آسفالت شده است.

او درباره اقدامات دولت برای بازسازی زیرساخت‌ها گفت: دولت علی‌رغم اینکه در تنگنای شدید مالی به سر می‌برد، اما برای استان گلستان، ۳ هزار و ۴۴۵ میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته است؛ اکنون ۳ هزار و ۸۷ میلیارد تومان پرداخت و مابقی آن تا پایان سال پرداخت خواهد شد.


بیشتر بخوانید: پرداخت بیش از ۳ هزار میلیارد تومان خسارت سیل در گلستان / تلاش برای تحویل خانه های سیلزدگان تا دهه فجر 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۲:۰۸ ۰۵ دی ۱۳۹۸
ماساکن گلستانیم ولی ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۰۵ دی ۱۳۹۸
کمک دولت؟!! پول بیت المال ملت است که در اختیار شما قرار داده است. می توانید به جای کمک بگویید از بودجه اضطراری اختصاص داد
آخرین اخبار