حسنی: می‌خواهیم تغییراتی در برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز ایجاد کنیم

دبیر فدراسیون تنیس روی میز گفت: یکی از راه‌هایی که می‌توان با آن مانع تکرار تبانی و این قبیل اتفاقات در انتخابی تیم ملی شد، تغییر روش برگزاری مسابقات است.

حسنی: می‌خواهیم روش مسابقات انتخابی تیم ملی را تغییر دهیم / مربی و روانشناس به کادر تیم ملی اضافه می‌شودپیمان حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز در گفت وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آرای انضباطی صادر شده متخلفان دور دوم رقابت‌های انتخابی تیم ملی و راه های پیش رو برای تکرار این گونه موارد بیان داشت: در حقیقت یکی از مواردی که می‌شود تا حدودی جلوی این گونه حواشی که در دیدارهای اخیر انتخابی تیم ملی را گرفت تغییر روش برگزاری مسابقات است.

او افزود: با تغییر روش مسابقات می توانیم کمتر شاهد این گونه اتفاق‌ها باشیم، درباره این مسائل  صحبت‌هایی صورت گرفته و حالا با رخداد این اتفاقات تغییر روش مسابقات انتخابی تیم ملی در دستور کار فدراسیون قرار می‌گیرد. باید با تغییر شیوه مانع این تکرار اتفاقات بشویم.

او در پاسخ به سوالی درباره انتخابات تنیس روی میز و اینکه آیا زمان برگزاری این رقابت‌ها مشخص است یا خیر عنوان داشت: تاکنون ۹ کاندید برای حضور در انتخابات ثبت نام کرده اند که ما اسامی این نفرات را به وزارت ورزش و جوانان فرستادیم و قرار است برای تعیین صلاحیت این نفرات کمیته‌ای تشکیل شود و پس از اعلام صلاحیت این نفرات می‌توانیم انتخابات را برگزار کنیم. پیش‌بینی می‌شود که این انتخابات در بهمن‌ برگزار شود.

پیمان حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز در پاسخ به این سوال که آیا نفراتی که پیش از این عنوان شده بود  قرار است به کادر فنی تیم ملی امید اضافه شوند در مسابقات انتخابی المپیک و اردو‌ها اضافه خواهد شد یا خیر بیان داشت :قرار است این نفرات از اردوی که در تاریخ ۸ آبان به میزبانی بابل آغاز می‌شود به کادر فنی تیم ملی اضافه شوند و در ادامه راه هم در کنار تیم ملی باشد.


بیشتر بخوانید: 

احمدیان: تعلیق شدن ممکن است برای هر ورزشکاری رخ دهد/ منتظر رای کمیته انضباطی تنیس روی میز هستم

لطف الله نسبی: احمدیان مشکلی برای همراهی تیم ملی ندارد

ملی پوش تنیس روی میز ایران تعلیق شد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار