بیش از ۲ میلیون نفر در خراسان رضوی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: با احتساب افراد تبعه بیمه شده اصلی، تعداد افراد تحت پوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی این استان ۲ میلیون و ۴۲۶ هزار نفر هستند.

بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  سید محسن نظام خیرآبادی مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت:  خراسان رضوی ۸۹۵ هزار بیمه شده اصلی دارد که با افراد تحت پوشش و تبعی خود این رقم به ۲ میلیون و ۴۲۶ هزار نفر می‌رسد.
 
او تصریح کرد: هم اکنون ۴۶ درصد جمعیت خراسان رضوی زیرپوشش برنامه‌های حمایتی سازمان تامین اجتماعی قرار دارند که نسبت به پارسال سه درصد افزایش دارد.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت:  افزون بر ۶۷ هزار نفر در استان خراسان رضوی زیرپوشش بیمه مشاغل آزاد هستند.

او با بیان اینکه افراد بیمه شده این سازمان از ۴۶ خدمت بهره می‌برند، تصریح کرد: ماهیانه ۳۴۰ میلیارد تومان حقوق، مستمری و تعهدات کوتاه مدت توسط این سازمان در استان پرداخت می‌شود و پارسال  ۱۱۰ هزار سند در حوزه پرداخت خسارت تنظیم شده که این رقم امسال  تاکنون به ۴۵ هزار سند با مبلغ ۱۸۰ میلیارد تومان رسیده است.

نظام خیرآبادی به ارائه خدمات غیر حضوری برای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود: علاوه بر این خدمات، شماره تلفن ۱۴۲۰ پاسخگوی سوالات مردمی در حوزه برنامه‌های این سازمان است و یکی دیگر از خدمات تامین اجتماعی خراسان رضوی ارائه مشاوره از سوی کارشناسان برای پیمانکاران، کارفرمایان و نهاد‌های خصوصی و دولتی می‌باشد که به همین منظور امسال در این ارتباط افزون بر ۳۰۰ کلاس مشاوره برگزار شده است.
 
او ادامه داد: تامین اجتماعی خراسان رضوی ۲۷ شعبه، ۱۷ کارگزاری و ۲۳ شعبه اقماری دارد و هزار و ۱۰۱ نفر در این مراکز به مردم خدمت می‌کنند.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.