اخبار حوادث امروز پنجم دی ماه ۹۸؛

از وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره تا حریق منزل مسکونی و انفجار گاز

مهم‌ترین حوادث امروز (پنجم دی ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (پنجشنبه پنجم دی ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارقان منازل نیمه کاره

سرهنگ سید محسن تقی زادهفرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در این شهرستان، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس انتظامی قرار گرفت.

اوافزود: ماموران کلانتری ۱۱ با انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی ۲ سارق حرفه‌ای را حین سرقت از ساختمان نیمه کاره شناسایی و در عملیاتی پلیسی دستگیر کردند.

به گفته سرهنگ تقی زاده متهمان در بازجویی پلیس به ۵ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و یک فقره سرقت مغازه اعتراف کرد، بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان اموال سرقتی یکدستگاه مانیتور، هارد و دوربین مدار بسته، ۳ دستگاه انواع دریل برقی، یکدستگاه موتورجوش، یک حلقه لاستیک خودرو، یک عدد چراغ پروژکتوری همراه با جعبه ابزار آلات کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تحرکات مشکوک موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

حریق مسکونی واقع در کوی پلیس بدون تلفات جانی

شهرام بختیاری مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت:طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ در ساعت ۱۳:۴۵ ، یک فقره حریق مسکونی واقع در کوی پلیس اطلاع داده شد، که بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از ایستگاه شماره ۳ (ایثار) به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد:آتش نشانان، در بدو ورود به منزل  به سرعت توانستند حریق را بوسیله آب اطفا کنند.                                           

 مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهرگفت: خوشبختانه  این حادثه تلفات جانی در برنداشت.

از وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره تا حریق منزل مسکونی و انفجار گاز

بختیاری افزود:علت حادثه توسط کارشناسان این سازمان در حال برسی است.

انفجار گاز در یک باب منزل مسکونی

فرهانی پور مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت:امشب مقارن ساعت ۲۰:۵۴ حادثه انفجار گاز در یک باب منزل مسکونی به آدرس احمد آباد خیابان ۱۰ اصلی بین ۸و۹ فرعی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شده که بلافاصله گروه اطفائیه و امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان به محل حادثه اعزام شدند و در ساعت ۲۰:۵۷ به محل حادثه رسیدند و عملیات امداد و نجات را آغاز نموده اند .

او ادامه داد: پس از آوار برداری توسط آتش نشانان ساکنین منزل که ۲ خانم و ۲ آقا بودند را از زیر آوار در آورده و تحویل عوامل اورژانس داد اند، و متاسفانه یکی از ساکنین منزل که آقایی میانسال بود بر اثر شدت حادثه فوت گردید.

از وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره تا حریق منزل مسکونی در خرمشهر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان افزود: آتش نشانان همچنان در حال ایمن سازی محل حادثه هستند .

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.