۵ انتقال بزرگ و احتمالی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا

سایت فاکس اسپورت در گزارشی به ۵ انتقال بزرگ پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه فوتبال اروپا پرداخته است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فاکس اسپورت آسیا، در حالی که تنها یک هفته به باز شدن پنجره نقل و انتقالات ژانویه (زمستانی) اروپا باقی مانده، کارخانه‌های شایعه سازی با تمام قدرت در حال کار و خبرسازی هستند. بازیکنان مختلفی با باشگاه‌های سراسر دنیا در ارتباط بوده اند و در حالی که بیشتر شایعات به حقیقت نمی‌پیوندند، برخی انتقال‌ها هستند که احتمال وقوع نسبتا بالاتری نسبت به سایرین دارند و در اینجا به پنج مورد از آن‌ها اشاره شده است.

ارلینگ برات هالند به منچستریونایتد

این جوان نروژی اخیرا با تیم‌های فوتبال یوونتوس و منچستر یونایتد ارتباط برقرار کرده است و گزارش‌ها ادعا می‌کنند که هر ۲ باشگاه برای جذب مهاجم ردبول سالزبورگ با در مبارزه هستند. این بازیکن ۱۹ ساله، چه در داخل کشور و چه در لیگ قهرمانان اروپا، در شرایط عالی بوده و یکی از پدیده‌های اروپا است.

براساس آخرین گزارش‌های سان، یونایتد آماده است تا به او قرارداد خوبی را پیشنهاد دهد، هالند ممکن است در پایان به عضویت منچستریونایتد در آید. نکته قابل توجه این است که این جوان تحت نظر سولسشر در مولد بازی کرده که می‌تواند در این انتقال سهیل کننده باشد.

جیدون سانچو به چلسی

جیدون سانچو، مهاجم بوروسیا دورتموند هدف بلند مدت منچستریونایتد بوده، اما ۲ رقیب شیاطین سرخ یعنی لیورپول و چلسی نیز برای جذب این بازیکن ملی پوش انگلیس وارد بازار شده اند.

براساس گزارش‌های منتشر شده در سان، چلسی آماده است تا هزینه هنگفتی بپردازد و یونایتد و لیورپول را شکست داده وسانچو را در پنجره زمستانی جذب کند.

طبق گزارش‌ها، چلسی پیشنهاد ۱۲۰ میلیون پوندی را برای بازیکن سابق منچسترسیتی آماده می‌کند. با توجه به اینکه فرانک لمپارد تلاش دارد جای خالی ادن هازارد را پر کند، آبی‌ها ممکن است در نهایت سانچو را از دورتموند خریداری کنند.

کریستین اریکسن به رئال مادرید

کریستین اریکسن، بازیکن تاتنهام از اوایل سال جاری میلادی و در پنجره نقل و انتقالات تابستانی قصد انتقال به رئال مادرید را داشت. اگرچه او در نهایت در تیمش ماندگار شد، این واقعیت که قرارداد او با باشگاه لیگ برتری در تابستان سال ۲۰۲۰ به پایان می‌رسد، اسپرز را مجاب می‌کند به دنبال کسب درآمد از او باشد.

علاوه بر این، اگر گزارش‌های میرر درست باشد، مادرید برای تامین بودجه انتقال اریکسن آماده فروش ایسکو است. این انتقالی است که وقوع آن احتمال زیادی دارد.

آرتورو ویدال به اینتر میلان

طبق گزارش‌ها هافبک بارسلونا از سوی ارنستو والورده مازاد بر نیاز محسوب می‌شود. ویدال هم خروج احتمالی از نوکمپ را رد نکرده است. او گفته است: من در بارسلونا آرام و راضی هستم. وقتی از تعطیلات برگردم، خواهیم دید چه باید کرد. اکنون می‌خواهم در کنار خانواده باشم و بعد از آن باز می گردم و تصمیم می‌گیرم.

لروی سانه به بایرن مونیخ

وینگر آلمانی تیم فوتبال منچسترسیتی مورد توجه سران بایرن مونیخ قرار گرفته و بعید نیست در تعطیلات زمستانی به جمع باوارایی ها بپیوندد. ستاره سیتی در این فصل فقط یک بار برای این باشگاه بازی کرده و به دلیل پارگی رباط در حال حاضر از مسابقات دور است. با این حال، اخیرا گزارش‌هایی منتشر شده است که ادعا می‌کنند بعید است این توافق در ماه ژانویه انجام شود.


بیشتر بخوانید:ستاره سابق بارسلونا راهی آرژانتین می‌شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۵:۵۰ ۰۶ اسفند ۱۳۹۸
بیشترشون اتفاق نیافتد ولی خوب بود
آخرین اخبار