مدیر توزیع برق سرخه گفت: شش پروژه برق‌رسانی طی ایام دهه فجر در شهرستان سرخه با هزینه ای بالغ بر هفت میلیارد و ۱۱۷ میلیون ریال افتتاح می شود.

شش پروژه برق‌رسانی طی ایام دهه فجر در شهرستان سرخه افتتاح می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی پاک‌طینت مدیر توزیع برق سرخه با اشاره به اینکه ظرفیت‌سازی برای تأمین برق متقاضیان و مشترکان جدید و افزایش قابلیت اطمینان به همراه پایداری شبکه ازجمله رویکرد‌های مهم این نهاد در اجرای پروژه‌های برق‌رسانی است، گفت: شش پروژه برق‌رسانی این شهرستان با اعتبار هفت میلیارد و ۱۱۷ میلیون ریال در ایام دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود.

او بابیان اینکه پروژه احداث دو هزار و ۱۰ متر شبکه و نصب ۱۴ دستگاه ترانس به ظرفیت ۵۸۰ کیلوولت آمپر یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: این پروژه برای تأمین برق متقاضیان جدید به مبلغ دو میلیارد و ۹۶۹ میلیون ریال احداث‌شده است.

مدیر توزیع برق سرخه از احداث یک دستگاه پست زمینی کیوسکی به همراه شبکه فشار متوسط زمینی خبر داد و بیان کرد: این پروژه همراه با اصلاح پست زمینی و خط ۲۰ کیلوولت در جاده افتر بااعتبار دو میلیارد و ۹۱۶ میلیون ریال بهره‌برداری می‌شود.

پاک‌طینت بابیان اینکه دو پروژه احداث شبکه فشار ضعیف در بلوار انقلاب، خیابان ۲۲ بهمن و شهرک کمیته امداد لاسجرد نیز از دیگر طرح‌هایی است که در بهمن‌ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد، یادآور شد: اصلاح ۱۲ هزار متر خط ۲۰ کیلوولت در جاده صفائیه با هزینه ۵۰۲ میلیون ریال و پروژه نصب دو پست خازن معدن ریبار و ابتدای جاده ارونه و سایر روستا‌های شهرستان با مبلغ ۷۳۰ میلیون ریال در این ایام افتتاح می‌شود.

او با تأکید بر اینکه ۹۴ درصد شبکه‌ها، تأسیسات و تجهیزات برقی سرخه بعد از انقلاب احداث‌شده است، تصریح کرد: قبل از انقلاب از طریق ۱۴ پست، تغذیه برق مشترکان انجام می‌شد و بعد از انقلاب تاکنون ۴۳۸ ایستگاه توزیع برق با ظرفیت ۵۳ مگاولت آمپر احداث‌شده است.

مدیر توزیع برق سرخه در پایان بابیان اینکه خدمات این نهاد در ۴۰ سال گذشته گسترش‌یافته است، گفت: در بخش شبکه‌ها نیز قبل از انقلاب ۳۱ کیلومتر شبکه خطوط فشار ضعیف و فشار متوسط هوایی و زمینی وجود داشت و بعد از انقلاب ۶۲۹ کیلومتر شبکه توزیع برق دایر شده و این در حالی است که پیش‌ازاین یک اشتراک چاه آب کشاورزی برق‌دار بود و اکنون ۱۱۲ انشعاب چاه آب کشاورزی تأمین برق شده است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.