آشناگر با تأکید بر ضرورت بی‌طرفی مجریان انتخابات مجلس در استان گفت: اجرای قانون در محوریت عملکرد مسئولان ستاد انتخابات قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان ضمن بیان اینکه مردم بهترین مرجع برای داوری هستند و بی‌شک مردم انتخاب خوبی در اسفندماه خواهند داشت، اظهار داشت: مجریان انتخابات مجلس شورای اسلامی باید بی‌طرف باشند و اجرای قانون را در محوریت عملکردی ستاد برگزاری انتخابات قرار دهند.

او با تأکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بیان کرد: تأمین امنیت و رصد فضای سیاسی کشور توسط مسئولان و به‌ویژه مجریان انتخابات و فرمانداران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این عرصه مدیران ستادی استان باید با توجه به‌ضرورت گسترش فرهنگ مطالعه، سطح داشته‌ها و اطلاعات علمی و تخصصی خود را نیز بیش‌ازپیش گسترش دهند.

استاندار سمنان بابیان اینکه فرمانداران مجری برنامه‌های دولت در سطح شهرستان‌ها هستند، تصریح کرد: سمنان به‌عنوان دومین استان در ارزیابی ملی در پاسخگویی به انتظارات مردم انتخاب‌شده است که این امر حاکی از انسجام و همدلی میان تمام مسئولان استان و شهرستان‌ها است.

آشناگر، هنر مدیران را بازآفرینی سرمایه‌های اجتماعی و امید در دل مردم دانست و گفت: ایجاد فرهنگ گفتمان و گفتگو راهکاری مؤثر و عملی برای رفع بسیاری از مشکلات است و باید گفتگو با گروه‌های مرجع و افراد مؤثر در سطح استان برای تحقق این هدف در دستور کار قرار گیرد.

او با اشاره به اینکه ملت ایران مردمی صبور، نجیب و قدردان هستند، تأکید کرد: نگاه‌ها و دیدگاه‌های مختلف سیاسی همواره در سطح جامعه وجود دارد، اما باید با پرهیز از مجادلات سیاسی و انجام گفتگو به تفاهم سیاسی مشترک دست‌یابیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.