مدیرعامل موقت باشگاه پارس‌جنوبی گفت: قرارداد افاضلی تا پایان فصل است، اما در صورت توافق طرفین، یک فصل دیگر تمدید خواهد شد.

مراد مرادی مدیرعامل موقت باشگاه پارس‌جنوبی جم در گفت‌وگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص انتخاب هومن افاضلی به عنوان سرمربی این تیم اظهار داشت: همان طور که به مردم جم قول داده بودیم، یک مربی بادانش، جوان و خوب که با مربیان نامداری همچون برانکو ایوانکوویچ کار کرده، سابقه دستیاری علی دایی را داشته، سرمربی تیم امید بوده و در کل انسان با شخصیتی  است را به تیم آوردیم.

مرادی با اشاره به  جدایی فراز کمالوند، سرمربی سابق این تیم، بیان کرد: از زحمات کمالوند که در شرایط سخت در تیم ما مربیگری کرد تشکر می‌کنم  و امروز افاضلی را به عنوان سرمربی جدید پارس انتخاب کردیم. امیدوارم سرمربی جدید تیم بتواند  پارس جنوبی را به جایگاهی که لیاقتش را دارد، برساند.


بیشتر بخوانید: هومن افاضلی سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم شد


مدیرعامل موقت پارس جنوبی درمورد مدت قرارداد افاضلی با این تیم و شرایط عرفان جم‌رتبه و مهدی نوری (دستیاران فراز کمالوند) گفت: قرارداد افاضلی با ما تا پایان فصل است، اما طبق بندی که در قرارداد داریم، در صورت توافق طرفین، یک فصل دیگر تمدید خواهد شد. تکلیف دستیاران و کادر فنی قبلی تیم با هماهنگی سرمربی جدید مشخص خواهد شد. البته نیرویی که نیاز باشد به انتخاب افاضلی در پارس‌جنوبی باقی می‌ماند.

مرادی درباره مطالبات برخی از بازیکنان این تیم از سال‌های گذشته مثل محمد نوری و شهرام گودرزی تصریح کرد: با افتخار می‌گویم که اولین تیم در لیگ برتر هستیم که ۵۰ درصد از مبالغ بازیکنان را داده‌ایم. برخی بازیکنان هم از پارسال طلب دارند و ما نیز به دنبال پرداخت مطالبات این بازیکنان هستیم.

انتهای پیام/   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار