رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان:

آتش‌نشانی سمنان به ۸۱ حادثه امدادرسانی کرد

سعید اسماعیل‌پور گفت: مأموران سازمان آتش‌نشانی سمنان طی یک ماه گذشته به ۸۱ مورد حریق و حادثه در این شهر امدادرسانی کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید اسماعیل‌پور رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان بابیان اینکه در یک ماه گذشته ۸۱ مورد حادثه در شهر سمنان رخ‌داده است، گفت: ۳۳ مورد از این حوادث مربوط به آتش‌سوزی و ۴۸ مورد عملیات امداد و نجات بوده که مأموران آتش‌نشانی با میانگین سه دقیقه و ۵۵ ثانیه خود را به این حوادث رسانده‌اند.

او با بیان اینکه در آذرماه امسال سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان دو هزار و ۷۶۵ تماس با سامانه ۱۲۵ را دریافت کرده است، تأکید کرد: این تماس‌ها به ۳۹ ساعت و هشت دقیقه عملیات امدادرسانی منجر شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان، بیان کرد: از مجموع ۳۳ مورد حوادث آتش‌سوزی در ماه گذشته در سطح شهر سمنان، ۹ مورد به آتش‌سوزی معابر و ساختمان‌های متروکه و ضایعات اختصاص داشته است همچنین مأموران آتش‌نشانی سمنان در ۴۸ مورد حادثه امداد و نجات نیز شرکت داشتند که بیشترین آن‌ها با ۲۲ مورد مربوط به محبوس شدن در آسانسور بوده است.

اسماعیل‌پور بابیان اینکه آتش‌نشانی سمنان به هشت مورد حادثه آتش‌سوزی و امداد و نجات خارج از محدوده شهری نیز امدادرسانی کرده است، تأکید کرد: مجموعاً طی عملیات صورت گرفته از سوی آتش‌نشانی سمنان در ماه گذشته ۵۶ نفر نجات یافتند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار