تمدید مهلت ثبت نام آزمون مهارت‌های زبان فارسی

مهلت ثبت نام در ششمین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی ۹۸، تمدید شد.

آزمون سامفابه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مهلت ثبت نام در ششمین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفا ) شنبه، ۷ دی به پایان رسید.
 
به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبان متقاضی نام نویسی در ششمین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفا) سال ۹۸ که تا ۷ دی ۹۸ برای نام نویسی اقدام نکرده بودند، ترتیبی اتخاذ شد تا بتوانند تا روز سه شنبه، ۱۷ دی ۹۸ نسبت به نام نویسی و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.
 
آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفا – سامفای دانشگاهی) در سطح آکادمیک (دانشگاهی) و شامل بخش‌های شنیداری، خوانداری، نوشتاری و گفتاری بوده که مهارت داوطلبان در این بخش‌ها سنجیده خواهد شد.
 
کلیه متقاضیان پس از مطالعه دقیق اطلاعیه ۲۳ آذر ۹۸، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به نام نویسی در آزمون اقدام کنند.
 
ششمین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفا) در صبح و بعدازظهر پنجشنبه ۳ بهمن ۹۸ ( ۲۳ ژانویه سال ۲۰۲۰ میلادی و ۲۷ جمادی‌الاول سال ۱۴۴۱ قمری) همزمان با حوزه‌های داخل کشور در حوزه‌های امتحانی خارج کشور نیز برگزار خواهد شد.
 
لازم ذکر است آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به نام نویسی اقدام کرده اند، می‌توانند تا تاریخ ۱۷ دی ۹۸ نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار