سهم هزار و ۳۰۰ میلیاردی استان کرمانشاه از لایجه بودجه ۹۹

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه سهم استان از لایحه بودجه سال آینده را در بخش اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان ۱۳۳۱ میلیارد تومان اعلام کرد.

لایجه بودجه ۹۹ به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حبیب الله وفایی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه با اشاره به رشد مطلوب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای (عمرانی) استان در لایحه بودجه سال آینده گفت: در بودجه سال آینده ۸۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در بخش اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای برای استان لحاظ شده که این میزان نسبت به بودجه امسال ۸.۷ درصد رشد داشته است.

او میانگین رشد اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای کشور را ۲.۲ درصد اعلام وبیان کرد: این امر نشان از رشد بیش از چهار برابری اعتبارات استان در این بخش نسبت به میانگین کشوری دارد.

وفایی بیان کرد: از مجموع اعتبارات این بخش، ۱۹۵ میلیارد تومان آن مربوط به اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی، ۵۴ میلیارد تومان مربوطه به اعتبارات سه درصد نفت و گاز، ۶۰.۸ میلیارد تومان آن مربوط به ۲۷ صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده، ۹.۱ میلیارد تومان آن مربوط به طرح توسعه و تکمیل راه‌های روستایی، ۲۵۲ میلیارد تومان آن مربوط به اعتبارات توازن استانی و ۲۴۹ میلیارد تومان آن مربوط به اعتبارات توازن ملی است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه سهم اعتبارات هزینه‌ای (جاری) استان در لایحه بودجه ۱۳۹۹ را نیز ۵۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود : این سهم نهایی استان نیست و با مشخص شدن تکلیف ردیف‌های اعتباری در کمیسیون‌های مربوطه مجلس قطعا سهم استان از بودجه سال آینده افزایش چشمگیری خواهد یافت.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار