حجت الاسلام موسی‌پور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

جامعتین برای انتخابات میان‌دوره‌ای خبرگان، در تهران هماهنگ عمل می‌کند

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: طبق توافقات، مقرر شد در حوزه انتخابیه تهران جهت تعیین نامزدهای انتخابات میان دوره ای خبرگان رهبری هماهنگی لازم بین جامعتین انجام شود.

جامعتین در خصوص انتخابات میان‌دوره‌ای خبرگان هماهنگ عمل می کنند/ تاکید جامعتین بر وحدت بین نیروهای ارزشیحجت الاسلام حسین موسی پور، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به دیدار اخیر خود با آیت الله یزدی، رئیس عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در این دیدار گزارشی از ساختار جدید جامعه روحانیت مبارز و اتخاذ رویکرد‌های تازه در روند فعالیت‌های جامعه روحانیت بیان شد. همچنین بنده تغییرات جدید در ساختار و تشکیلات جامعه روحانیت را در راستای اقتضائات روز جامعه و برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب بیان و اقدامات مختلفی که برای انسجام، هماهنگی و ساماندهی جامعه روحانیت در سراسر کشور در حال انجام است را تشریح کردم.

موسی پور افزود: از آنجا که آیت الله یزدی خودشان قبلاً در جلسات شورای عالی جامعه روحانیت شرکت می‌کردند، از گزارشات و اقدامات انجام شده  رضایت داشتند  لذا بر ضرورت انسجام و هماهنگی روحانیت در استان‌ها و سراسر کشور تاکید کردند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز مطرح کرد: در مورد انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری که در پنج استان برگزار می‌شود، مذاکراتی صورت گرفت و مقرر شد در حوزه انتخابیه تهران جهت تعیین مصادیق و کاندیدا‌ها هماهنگی لازم بین جامعتین انجام شود.

او همچنین مطرح کرد: جامعه مدرسین طبق بیانیه‌ای که صادر کرد، قصد ورود مصداقی به انتخابات مجلس ندارند و دغدغه آیت الله یزدی هم حفظ وحدت و انسجام بین نیرو‌های ارزشی و انقلابی است بنابراین باید برای ایجاد وحدت و اجماع نیرو‌های انقلابی و ولایی تلاش شود.

موسی پور در ادامه گفت: از طرفی بنده موافق نیستم ساحت علما و مراجع معظم تقلید و شخصیت‌های بزرگی، چون آیت الله یزدی هزینه این نوع فعالیت‌های انتخاباتی شود و موافق انتشار این نوع دیدار‌ها و محتوای آن نیستم؛ البته مراجع عظام و شخصیت‌های بزرگواری، چون آیت الله یزدی همواره درباره بیان شاخص‌ها و ویژگی‌های کاندیدای اصلح و حضور و مشارکت حداکثری مردم نقش ارشادی و هدایتگر خود را داشته اند.

او در پایان عنوان کرد: مهمتر از اینکه چه افرادی در شهر قم کاندیدا می‌شوند این است که نباید از ایجاد وحدت و انسجام نیرو‌های انقلابی غفلت شود، زیرا وحدت فراتر از مسائل شخصی و رقابت‌های انتخاباتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار