سازمان کل صنایع نظامی عربستان توافقنامه‌ای با شرکت آمریکایی ریتون با هدف بومی‌سازی نگهداری سامانه پاترویت و و ارتقای آن امضا کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روسیا الیوم، سازمان کل صنایع نظامی عربستان سعودی توافقنامه‌ای با نمایندگی شرکت آمریکایی ریتون در این کشور را امضا کرد که هدف آن بومی‌سازی نگهداری سامانه پدافند هوایی پاترویت و ارتقای آن است.

این توافق در چارچوب رویکرد سعودی مبنی بر تحقق اهداف برنامه‌های اصلاحات و چشم انداز ۲۰۳۰ برای توسعه بخش دفاعی و امنیتی این کشور انجام می‌شود.

در همین حال شبکه تلویزیونی المسیره گزارش داد یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در کنفرانس خبری جهت برشمردن دستاورد‌های سال ۲۰۱۹ در رویارویی با متجاوزان، اعلام کرد: «تاکید ما تداوم اجرای ماموریت‌ها و وظایفی است که در مسیر دفاع از وطن و تقویت توانمندی دفاعی بر عهده داریم، این روند با هدف آزادسازی و تامین امنیت همه بخش‌های جمهوری یمن ادامه خواهد یافت.»


بیشتر بخوانید: محمد علی الحوثی: عربستان باید صلح را بپذیرد


سریع افزود: «در میدان نبرد، نیرو‌های ما به مزدوران فرصت دور شدن از درگیری‌ها می‌دهند تا بتوانند به نیرو‌های ما پناه بیاورند، این مهلت بدین جهت است که می‌خواهیم دشمن فرصت نیابد آنان را هنگام فرار، هدف قرار دهد و به قتل برساند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار