سرپرست مشاوره مسجد مقدس جمکران اعلام کرد؛

ارائه خدمات رایگان مشاوره ای در میعادگاه منتظران

مرکز مشاوره مسجد مقدس جمکران خدمات رایگان مشاوره‌ای به مردم از اقصی نقاط ایران و جهان ارائه می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،کافی است سه شنبه شب ها و پنجشنبه شب ها به مسجد مقدس جمکران سری بزنید , از باب المعصومه(س) که گذر می کنید صدای بلند گویی توجه شمارا جلب می کند,که ندای مرکز مشاوره این مکان مقدس است , آنهم برای شرکت در کارگاه های عمومی روانشناسی،آری  مردم از اقصی نقاط جهان علاوه بر این که در این مکان در خلوت عاشقانه شان دست دعا برای ظهور حضرت بلند می کنند می توانند برای مشکلاتشان هم دست به دامان آخرین پناه بشر و امام عصر با شرکت در این کارگاه ها شوند .

ارائه خدمات رایگان مشاوره ای در مسجد جمکران

امروزه مردم بیش از پیش تحت فشار های روانی مختلفی قرار می گیرند , که دست آخر منجر به بروز اختلالات روانی یا پیش زمینه بروز آن می شود , حال بدتر آنکه هزینه های سنگین مشاوره ای , با توجه به مخارج امروزه خارج از توان  مردم بوده یا اصلا سهمی برای آن در نظر نمی گیرند. 

سهم مسجد مقدس جمکران از مشاوره ،این نیاز ضروری مردم قابل توجه است , در این مسجد که مأمن و پناه گاهی برای منتظران و ملتمسین دعاست , در کنار ارائه مشاوره های دینی و اعتقادی که لازمه هر فرد مسلمان است , مشاوره های  روانشناسی و روان درمانی به صورت کاملا علمی و پیشرفته دنیا از سوی اساتید مجرب و آموزش دیده که علوم آکادمیک غربی را با نیاز جامعه اسلامی و فرهنگ ایرانی تلفیق و درآمیخته اند , ارائه می شود .

ارائه خدمات رایگان مشاوره ای در مسجد جمکران

اگر مسائل شما در سطح عمومی بوده باشد , احتمالا برای ثبت نام در کارگاه های روانشناسی مسجد مشتاق هستید , اما اگر کار را کمی مشکل تر ببنید شاید نوبت مشاوره های فردی عمومی را بگیرید , ولی اگر مشاور شما تشخیص وخامت موضوع را بدهد شمارا به مرکز تخصصی مسجد ارجاع می دهند.

 تبریزی یکی از مشاورین مرکز مشاوره مسجد مقدس جمکران در گفت و گو با با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،گفت : غالب مراجعین ما منتظرانی اند که به سبب مشکلاتشان به مسجد پناه آورده اند , به نوعی مسجد آخرین ملجا و پناهشان محسوب می شود , و اکثر مشکلاتشان از نوع مشاوره ای و مددکاری است که حدود ۷۰ درصد آنها را مرتفع و الباقی که نیاز به دوره های تخصصی یا پزشکی و روانپزشکی را دارند به مرکز تخصصی ارجاع می دهیم.

ارائه خدمات رایگان مشاوره ای در مسجد جمکران

او ادامه داد : از تمامی شهرها و روستاهای دور و نزدیک ایران , از سراسر کشورهای دنیا نیز مراجعه کننده داشتیم از عراق , افغانستان ,لبنان ,کانادا, پاکستان ,استرالیا , کشورهای اروپایی و حاشیه خلیج فارس , که غالب آنها مسلمانان مهاجر یا تازه مسلمانانی هستند که به اینجا پناه آورده اند و در کنار دعا و اعمال مسجد برای حل مسایل و مشکلاتشان مراجعه می کنند و مشاورین هم تمامی تلاش خود را کرده و زمانی که  ایشان راضی به مسجد باز می گردند و اصرار به پرداخت هزینه یا جبران برای مسجد اند , تنها هزینه ای که از آنها قبول می کنیم , دعا برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) است .

حجه الاسلام والمسلمین شاهینی سرپرست واحد ارشاد و مشاوره مسجد مقدس جمکران در مصاحبه با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،گفت : این مرکز مشاوره در ابتدا به صورت مشاوره های عمومی و سپس ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در قالب (خانواده – وسواس – اختلالات – منازعات و طلاق ) ارائه شد, که بعد از بررسی و لزوم ارجاع به متخصص , نزدیک به دو سال پیش مرکز تخصصی با هزینه حق مشاوره نیم بها احداث گردید.

ارائه خدمات رایگان مشاوره ای در مسجد جمکران

او ادامه داد : این مرکز ضمن ارائه  خدمات مشاوره عمومی و تخصصی , پیشرو در طرح غربالگری بوده و  همچنین مجری برگزاری کارگاه های مشاوره عمومی و تخصصی گروهی است , که علاقه مندان می توانند  شبهای سه شنبه و پنجشنبه شبها در کارگاه های عمومی رایگان و یا  تنها با پرداخت پنج هزار تومان در کارگاههای تخصصی شرکت نمایند .

 حجه الاسلام والمسلمین شاهینی افزود : مشاورین ما در سطح عمومی به صورت افتخاری و در سطوح تخصصی به صورت ساعتی و یا روز مزد مشغول اند , همچنین از متخصصین این حوزه دعوت به عمل می آید که پس از گذشت از روند ثبت نام و فیلتر های  مربوطه ,جذب مسجد شوند ,تا انشاالله در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و آمارهای خلاف جامعه اسلامی مانند طلاق سهمی داشته باشند و از علم خود در جهت کمک به زائرین و منتظران حضرت استفاده نمایند , که یقینا برکت این امر معنوی بر زندگی ایشان ظاهر و دعای مراجعین دستمایه تعجیل در ظهور حضرت (عج)خواهد شد .

ارائه خدمات رایگان مشاوره ای در مسجد جمکران

او ابا اشاره به این که ۲۵ درصد مردم در کشور اختلال روانی دارند ادامه داد:سهم مسجد سبز ظهور در حل ۲۵ درصد از مشکلات اعصاب و روان مردم با مشاوره‌های عمومی و تخصصی روانشناسی و روانشناختی در مرکز مشاوره مسجد قابل توجه  است.

شهروندان قمی می‌توانند حضوری ویا با شماره ۳۷۲۵۶۱۵۱ و سایر مردم دیگر شهر‌های ایران با پیش شماره ۰۲۵ جهت نوبت دهی این مرکز  اقدام نمایند.

انتهای پیام/ب/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار